Stojantiesiems į valstybines aukštąsias mokyklas išsilavinimo dokumentų tvirtinti pas notarus nereikia

Vykstant priėmimui į aukštąsias mokyklas, Švietimo ir mokslo ministerija primena, kad šiais metais stojantiesiems į valstybines aukštąsias mokyklas, išsilavinimą liudijančių dokumentų pas notarą tvirtinti nebereikia. Dokumentus pas notarą turi tvirtinti tik tie asmenys, kurie bendrąjį išsilavinimą įgijo užsienyje.

Švietimo ir mokslo ministerija suderino su valstybiniais universitetais ir kolegijomis nuostatą, kad asmenų, stojančių į valstybines aukštąsias mokyklas, išsilavinimą liudijančių dokumentų ir jų priedų kopijas gali tvirtinti valstybinių aukštųjų mokyklų rektoriaus (direktoriaus) įgaliotas asmuo (išskyrus tuos atvejus, kai stojantieji vidurinį ar aukštąjį išsilavinimą yra įgiję užsienyje).

Asmenų, stojančių į valstybines aukštąsias mokyklas, išsilavinimą liudijančių dokumentų ir jų priedų kopijų tikrumas, pateikiant prašymą ir registruojant dokumentus, gali būti tvirtinamas tiesiog valstybinių aukštųjų mokyklų priėmimo komisijose.

Įforminant priėmimą į valstybinę aukštąją mokyklą, šios mokslo įstaigos nuožiūra, stojantysis gali pateikti dokumentų originalus, notarų patvirtintas dokumento kopijas arba valstybinės aukštosios mokyklos rektoriaus (direktoriaus) įgalioto asmens patvirtintą dokumento kopiją. Tačiau asmenys, įgiję išsilavinimą užsienyje, jau pirmuoju stojimo į valstybinę aukštąją mokyklą etapu (registruodami prašymą ir dokumentus) turi pateikti notaro patvirtintą dokumento kopiją.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Švietimas su žyma , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.