Baldų detalės pasimeta

Nusipirkus naujus baldus kartais pritrūksta detalių: furnitūros arba pačių baldų dalių. Baldų parduotuvėse galima trūkstamų detalių užsisakyti, bet teks laukti, kol jų atveš.

Parduotuvės „Baldų jūra” vedėja Alma Petkevičienė sakė, kad pritrūkus dalių pirkėjas turėtų kreiptis į parduotuvę, kurioje įsigijo baldus.

„Būtina išsaugoti su pirkiniais gaunamą garantiją ir kasos čekį. Be šių dokumentų nebus galima gauti trūkstamų dalių”, – paaiškino vedėja.

Trūkstančių smulkmenų dažniausiai parduotuvė randa savo sandėliuose. Kai nėra baldų dalių, tenka kreiptis į gamintoją.

„Klientas turi pasirašyti aktą, kuris siunčiamas baldų gamybos įmonėms. Gamintojai, gavę aktą, privalo per tris dienas susisiekti su pirkėju ir pasakyti, kada atveš trūkstamas dalis į parduotuvę”, – sakė A.Petkevičienė.

Smulkius daiktus, kurių trūko, pirkėjai turi pasiimti iš parduotuvės patys. Gautas didesnes baldų dalis, kurių trūko klientui, „Baldų jūra” pristato į namus nemokamai.

„Dažnai klientai patys vežasi baldus į namus norėdami sutaupyti ir patys juos renka. Todėl kyla visokiausių nesusipratimų”, – teigė vedėja.

Anot jos, nežinant, kaip reikia nešti, nudaužomi pakuočių kampai, sugadinami baldai.

Renkant baldus ne specialistui pridaroma klaidų, ne ten išgręžiamos skylės, kartais su pakuote išmetama dalis furnitūros.

„Stengiamės visus nesusipratimus spręsti kliento naudai. Tačiau gamintojai nepriima pretenzijų, jei baldai buvo sugadinti juos nešant ar renkant”, – tvirtino A.Petkevičienė.

Nesusipratimų galima išvengti, jei baldus surenka meistrai.

„Surinkti baldus kainuoja nuo 50 iki 150 litų. Tai priklauso, kokio jie dydžio ir kiek sudėtinga atlikti šį darbą”, – sakė vedėja.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Šeima ir namai su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.