Antrasis FIA eksperto vizitas Kačerginėje

Prieš dvejus metus, rengiant šalies automobilių bei motociklų pagrindinės sporto arenos – Kačerginės Nemuno žiedo – renovacijos darbų projektą, prašyta ir FIA pagalbos. Kačerginėje dirbo autoritetingas jos atstovas – federacijos lenktynių trasų komisijos ekspertas Marcelis Martinas.

Po nuodugnių tyrimų jis pateikė išsamų trasos renovacijos tyrimą, kurį sudaro net 60 lapų specialisto išvadų, rašoma viešųjų ryšių agentūros „Visus Bonus” išplatintame pranešime.

Detaliam trasos rekonstrukcijos projektui pritarė respublikos Vyriausybė, nusprendusi rekonstrukcijos darbus finansuoti iš Kelių priežiūros ir plėtros programos rezervo. Darbus vykdžiusi UAB „Kamesta” rekonstravo šeštadalį Nemuno žiedo trasos, kurią jau ne kartą išbandė bei gyrė šalies ir užsienio žiedinių lenktynių meistrai.

Rekonstruota trasos dalis paplatinta iki 12 metrų, paklota nauja danga, o abiejuose važiuojamosios dalies kraštuose įrengti specialūs betoniniai bordiūrai, kiek tolėliau – apsaugos linijos metaliniai atitvarai, pagal visus reikalavimus pagaminti Švedijoje.

Išplėstos ir saugos zonos. Joms įrengti naudotas net specialus žvyras, nes pagal FIA reikalavimus jo dalelės turi būti aptakios, o skersmuo neviršyti 0,5-1,5 centimetro.

Itin dideli reikalavimai keliami trasos dangai: joje neturi būti jokių nelygumų, kad ant paviršiaus nesiformuotų lietaus, tepalo ar degalų plėvelė.

Nemuno žiedo direktorius Eduardas Jakas džiaugiasi, jog pirmiausia rekonstruota trasos dalis, sportininkų bei žiūrovų populiariai vadinama „prie ąžuolo”, kėlusi bene daugiausia rūpesčių dėl varžybų saugumo.

Pagal darbų eiliškumo grafiką, patvirtintą atskirų federacijų vadovų, ir toliau pirmiausia bus renovuojama žiedinių lenktynių trasa. Po jos ateis eilė kartų, autokroso bei motokroso, ralio kroso, žiemos bei vasaros automobilių treko, kalnų lenktynių bei sprinto, slalomo ir drago lenktynių trasoms. Vėliau bus statomos žiūrovų tribūnos, plečiamos techninio parko ir sportinių automobilių priežiūros bei remonto aikštelės, įrengiamos papildomos vietos žiūrovų automobiliams statyti.

Šiemet išlyginti bei nukasti didžiuliai šlaitai, iškirsti menkaverčiai krūmai, atverta papildoma erdvė žiūrovams, sutvarkytos kelios pralaidos, rengiamasi rekonstruoti ir kitą trasos dalį.

Neseniai Kačerginėje lankęsis FIA ekspertas M.Martinas gerai įvertino rekonstrukcijos darbų kokybę.

„Tai, kas padaryta Nemuno žiedo trasoje, neabejotinai pasitarnaus visų pirma užtikrinant lenktynininkų bei žiūrovų saugumą. Tai ir yra bene svarbiausia. Tad linkėčiau rasti lėšų bei neprarasti entuziazmo, su kokiu buvo dirbama iki šiol. Jei ir likusioje trasos dalyje būtų išlaikyta tokia rekostrukcijos darbų kokybė, ši lenktynių arena neabejotinai sulauktų daug didesnio ne tik Baltijos šalių, bet ir visos Europos sportininkų dėmesio, o žiūrovai – daugiau įspūdingų varžybų”, – kalbėjo M.Martinas.

Tomas Povilaitis

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.