„Omnitel” užtikrintai auga

Bendrovės „Omnitel” 2005 metų pirmojo pusmečio veiklos rezultatai patvirtino, kad, nepaisant aštrios konkurencijos, „Omnitel” yra užtikrinta, nuolat auganti, Lietuvos telekomunikacijų rinkos lyderė. Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, „Omnitel” pajamos išaugo 4 proc. ir sudarė 410,8 mln. litų. EBITDA (pelno, neišskaičiavus palūkanų, pelno mokesčio, nusidėvėjimo ir amortizacijos) marža per metus padidėjo iki 44,15 proc. „Omnitel” investicijos per metus sudarė 37,2 mln. litų.

„Omnitel” abonentų skaičius nuolat didėja

Per pirmąjį 2005 m. pusmetį „Omnitel” abonentų skaičius išaugo 19 proc. – šiuo metu „Omnitel” paslaugomis naudojasi 1,6 mln. vartotojų, t.y. beveik pusė Lietuvos gyventojų. Privačių abonentų skaičius per pirmąjį pusmetį padidėjo net 24,4 proc.

„Omnitel” užtikrintai pirmauja ir mobiliojo ryšio paslaugų verslo sektoriui srityje. Šiuo metu bendrovė teikia paslaugas daugiau nei 24 tūkst. Lietuvos įmonių. „TNS Gallup” duomenimis, tai sudaro daugiau nei 60 proc. verslo rinkos. 83 iš 100 didžiausių Lietuvos bendrovių (remiantis „Verslo žinių” sudarytu TOP1000 – didžiausių pagal pardavimus ir paslaugas Lietuvos įmonių sąrašu) yra „Omnitel” klientai.

„Pirmojo pusmečio veiklos rezultatai užfiksavo, kad įveikėme savo pačių dar aukščiau iškeltą verslo tikslų kartelę: užtikrintas „Omnitel” augimas aštrios konkurencijos mobiliojo ryšio rinkoje sąlygomis patvirtina įmonės plėtros strategijos efektyvumą, – sakė „Omnitel” prezidentas Antanas Zabulis. – Mobiliojo ryšio rinkai Lietuvoje beveik prisisotinus, konkurencija persikėlė į naują lygmenį. Jame sėkmė lydi tą operatorių, kuris geriausiai gali patenkinti vartotojų poreikius ir sugeba didinti jiems teikiamų paslaugų vartojimą.”

Lyderystę lemia unikalūs pasiūlymai ir optimalūs sprendimai

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį „Omnitel” abonentai inicijavo daugiau kaip pusę išeinančių pokalbių minučių, išsiuntė daugiau kaip pusę visų SMS ir MMS žinučių. Antrąjį ketvirtį vartojimo augimo tendencija išliko.

Nuo metų pradžios „Omnitel” abonentų inicijuotų pokalbio minučių skaičius išaugo 14 proc. ir pasiekė 665 mln. minučių. Dabar „Omnitel” abonentai gali kalbėti dar ilgiau – liepos pradžioje bendrovė savo abonentams pasiūlė mokėjimo planą „Kalbėk”, pirmąjį Lietuvoje mokėjimo planą, skirtą daug savame tinkle kalbantiems abonentams. Jį užsisakiusieji, su kitais „Omnitel” abonentais gali bendrauti neskaičiuodami laiko, mokėdami tik sujungimo mokestį.

Per pirmąjį 2005 metų pusmetį „Omnitel” abonentai išsiuntė kur kas daugiau SMS bei MMS žinučių. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, SMS žinučių išsiųsta beveik 2,3 karto daugiau – iš viso 751,4 mln. SMS žinučių per pirmąjį pusmetį. Tuo tarpu MMS žinučių, palyginti su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, šiemet išsiųsta net 3 kartus daugiau (iš viso 852,5 tūkst.).

Didžiausią dėmesį „Omnitel” skiria mobiliojo interneto plėtrai. Bendrovės mobiliojo interneto vartotojų skaičius, palyginti su tuo pačiu 2004 metų laikotarpiu, išaugo beveik 4 kartus. Birželio pabaigoje „Omnitel” mobiliuoju internetu naudojosi 193 tūkst. abonentų. „Omnitel” užtikrintai pirmauja mobiliojo interneto srityje – bendrovė užima 45 proc. mobiliojo interneto rinkos.

„Omnitel” lyderystę lemia bendrovės sprendimai ir pasiūlymai, darantys naudojimąsi mobiliuoju internetu paprastą bei prieinamą vartotojams. Tarp jų – birželio pradžioje pristatyta unikali „Omni Connect” programinė įranga, pagrįsta vieno mygtuko paspaudimo principu, taip pat galimybė užsisakyti mobiliojo interneto paslauga telefonu bei geriausią kokybės ir kainos santykį rinkoje siūlantį mobiliojo interneto planą „Omni Connect 50”, kurio vartotojai už fiksuotą 50 Lt mėnesinį mokestį gali parsisiųsti net 500 MB duomenų.

„Omnitel”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.