Audi TT clubsport quattro TT išraiškingiausioje formoje

Kiekvienas Audi TT atpažįstamas iš tik jam būdingų linijų, nepriekaištingos dinamikos ir sportinio automobilio valdymo charakteristikų. Dabar Audi pristato TT išraiškingiausioje formoje – clubsport quattro kocepciją.

Audi TT clubsport quattro koncepcinis modelis paverčia TT Roadster neįtikėtinai veržliu automobiliu. Galingas variklis, moderniausios technologijos ir daugybė automobilių sporto pasaulio bruožų dominuoja Audi TT clubsport quattro.

Pagrindinis šį automobilį kūrusių inžinierių tikslas buvo įkūnyti „pasitenkinimo vairavimu” idėją premium segmente. Nėra stogo, nei priekinio lango statramsčių – vietoj to paliktas tik neaukštas priekinio lango stiklas, kuris sąmoningai išryškina greitaeigio automobilio įvaizdį. Plokščias, truputį tonuotas stiklas apjuosia visą automobilio saloną. Priekinis stiklas ir du lankstai vietoj sudedamojo stogo salono gale atkartoja sportinį automobilį. Apsauginiai statramsčiai, panašūs į TT Roadster, yra ryškiai matomi ir aukščio sulig sportinėmis sėdynėmis.

Automobilio priekyje dominuoja vienarėmės radiatoriaus grotelės su išryškintomis aliuminio horizontaliomis linijomis, tai suteikia TT clubsport qauttro dar daugiau patrauklumo. Keturių žiedų Audi emblema yra įtaisyta ne ant radiatoriaus grotelių, o užkelta ant variklio dangčio. Dideli ortakiai priekinėje dalyje užtikrina papildomą oro paėmimą galingam TFSI varikliui. Į akis krenta nuolat veikiantys artimų šviesų LED tipo žibintai. Galinio bamperio pagrindinis akcentas yra raiškūs nerūdijančio plieno išmetimo vamzdžiai, tuo tarpu po išmetimo vamzdžiais esantis papildomas spoileris pabrėžia sportinio automobilio charakterį. Dvigubos ovalo formos išmetimo vamzdžių arkos atkartoja Audi gaminamų sportinių automobilių modelius, tokius kaip RS4.

Sąmoningai automobilio šonuose nėra papildomų komponentų, o durelėse pasigendama durų rankenų. TT clubsport quattro durys yra atidaromos distanciniu pulteliu, durelių spyna atsirakina paspaudus pultelio mygtuką. Taip pat sumažinti šoninio vaizdo veidrodėliai. Automobilio atletišką išvaizdą paryškina 20 colių ratai su 265/30 R20 padangomis, tai, palyginus su gaminamais TT, važiuoklę praplatiną 80 milimetrų. Papildomai padidintos ir ratų arkos.

Automobilis nudažytas „Daytona Grey” spalva, kurią pirmą kartą Audi panaudojo RS4 ir S8 modeliams. Automobilio išorėje pastebimas tamsių pilkos spalvos šešėlių žaismas. Šios formos kontrastuoja su metaliniais elementais, su „Gun Metal” spalvos radiatoriaus grotelėmis ir šoniniais ortakiais. Su išore kontrastuojančios oranžinės stabdžių kaladėlė yra sąsaja tarp kėbulo dizaino ir interjero. Interjere masina šviesių atspalvių elementai, tokie kaip prietaisų skydelis, porankiai ir sportinių sėdynių atlošai. Juodos odos sėdynės paaštrina išskirtinį jų dizainą, tarsi būtų „sukirpta lazeriu”. Visa tai sukurta išskirtinai TT clubsport quattro ir atkartoja TT prekinį ženklą.

Sportinio automobilio charakterio bruožai sutinkami išorėje atkartojami ir automobilio viduje, kur taip pat dominuoja etalonas – vairavimo malonumas. Lenktyninės sėdynės yra įrengtos abiems keleiviams. Trijų colių pločio keturių pozicijų saugos diržai užtikrina vairuotojo ir keleivio saugumą, net ekstremaliose situacijose – kaip antai, lenktynių trasoje. Gausus aliuminio panaudojimas yra viena iš Audi bruožų. Tai pastebima vaire, kurį puošia dvigubi strypai pagaminti iš lengvo lydinio metalo. Pedalai tai pat pagaminti iš aliuminio. Audi TT clubsport quattro vairuotojo ir keleivio sėdynėse sumontuoti papildomi kojų komforto elementai.

Pavarų perjungimo svirtis yra pritaikyta iš naujojo sportinio automobilio su viduryje montuojamu varikliu – Audi R8. Lengvo lydinio metalas tai pat panaudotas durų rankenų ir atidarymo svirtelėms, abi jo išsiskiriančios, ir tai yra dar vienas iš elementų pabrėžiančių interjero puristinį charakterį.

Dabar vidaus apdailos linijos ne tik pagyvina saloną, bet išryškina automobilio plotį. Nauji durų apvadai yra suprojektuoti salono apatinėje dalyje ir, kartu su grindų kilimėliais pažymėtais TT logotipu, papildo aliuminio apdailos sprendimų vientisumą. Apvadinis strypas ties pečių linija tai pat pagamintas iš to paties lengvo lydinio metalo.

Šiam automobiliui Audi dizaineriai pritaikė ypatingą valdymo panelės sprendimą. Vietoj trečios vidurinės ventiliacinės angos viršutinėje centrinės panelės dalyje, jie integravo „B&O” MP3 grotuvo „BeoSound 2” sąsają. Apvalus grotuvas, pagamintas vienų pagrindinių Audi partnerių, puikiai tinka apskritame dėkle, kuris atitinka visus funkcinius, estetinius ir garso atgaminimo poreikius.

Prietaisų skydelis itin skiriasi nuo šiuo metu gaminamo modelio. Jis išsiskiria smailiomis vertikaliomis rodyklėmis ir spalviniu apipavidalinimu. Atsisakyta laikrodžio ir ridos skaitiklio, tai dar kartą išryškina puristinę modelio filosofiją.

Lenktyninis Audi TT clubsport quattro charakteris atsiskleidžia ir technologijose. Po variklio dangčiu Audi inžinieriai įtaisė galingą 2.0 TFSI variklį, kuris savo galia pranoksta pirmtaką – 260 AG Audi S3 variklį. Keturių cilindrų benzininio turbo variklio galia peržengti magišką 300 AG ribą. Aukštų darbinių parametrų varikliui (jis buvo nominuotas „Metų varikliu” 2005 ir 2006 metais) didesnės galios suteikia modifikuotas kolektorius. Variklio sukuriama galia perduodama visiems keturiems ratams, todėl TT clubsport quattro yra naujos TT kartos pirmtakas su keturių cilindrų varikliu ir nuolatine keturių ratų pavara quattro.

Automobilio transmisija tai pat nauja šio automobilio kategorijoje. Dvigubos sankabos dėka S tronic, tiesioginių pavarų perjungimo pavarų dėžė, keičia pavaras neprarasdama galios, o šis veiksmas nėra juntamas vairuotojui. Šešių pakopų pavarų dėžė, kuri gali būti valdoma tiek mechaniniu, tiek automatiniu režimu, pavaras perjungia akimirksniu.

Bet kuris, atidaręs variklio dangtį, bus nustebintas. Dėl itin mažai naudojamų laidų bei papildomų detalių variklio ertmė atrodo neįprastai tuščia. Variklis specialiai nėra paslėptas po apdailine danga. Skersinis įtvaras virš variklio yra techninis spendimas pagrindžiantis automobilio prigimtį. Tai ne tik suteikia automobiliui tvirtumo, čia įmontuotas aušinimo sistemos rezervuaras. ABS sistema buvo perkelta iš variklio ertmės į automobilio vidų. Varikio dalyje taip pat neaptiksite oro kondicionavimo bei aktyviosios anglies filtro. Sportinis oro filtras užtikrina varikliui pakankamą oro padavimo kiekį. Išmetamųjų dujų sistema buvo sukonstruota taip, kad atitiktų sportišką automobilio eigą: specialiai suprojektuota išmetamųjų dujų sistema sukuria unikalų sportinio automobilio garsą.

Automobilis, pirmą kartą Audi TT istorijoje, turi keramikinius stabdžių diskus. Jie užtikrina nepertraukiamą ir stabilų stabdymą manevruojant. Tai vėl buvo pritaikyta iš jau pasiteisinusių Audi sprendimų: keramikiniai stabdžiai montuojami RS4, A8 ir S8 modeliuose, kurie tampa vis populiaresni tarp pirkėjų.

Audi TT clubsport quattro yra apčiuopiama „pasitenkinimo vairavimu” išraiška, įkūnijanti sportinių automobilio savybių bei unikalaus dizaino junginį. Būtent dėl šios priežasties TT išlaiko savo savybes, ir tuo pat metu atskleidžia beribę gaminamo automobilio raišką.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.