„Fazer Kepyklų” užimama bandelių rinkos dalis išaugo iki 12,4 proc

Antroji šalyje duonos gaminių įmonė UAB „Fazer Kepyklos”, prekiaujanti „Gardėsio” prekinio ženklo produktais, per š. m. kovą – balandį iki 12,4 proc. padidino užimamą šalies bandelių rinkos dalį. Ankstesnė įmonės bandelių rinkos dalis sudarė virš keturių proc. Tris kartus padidinti bandelių rinkos dalį „Fazer Kepykloms” padėjo š.m. vasario viduryje šalies rinkai pateiktas naujas „Gardėsio” produktas „Premium Ruginės bandelės”.

„Sėkmingas „Premium Ruginių bandelių” įvedimas rodo, kad strategija investuoti į produktų inovacijas yra teisinga, nes šalies rinka jau pasiruoši priimti bei įvertina naujus duonos kepinių skonius, formas, patogesnius vartojimui produktus”, – teigia UAB „Fazer Kepyklos generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Sėkmingą „Premium Ruginių bandelių” įsitvirtinimą rinkoje M. Horbačauskas sieja ir su augančia tendencija valgyti sveikus maisto produktus, daugiau atsižvelgti į produktų sudėtį. „Premium Ruginių bandelių” sudėtyje esančių maistinių skaidulų kiekis sudaro net 8,9g/100g. Informacija apie rugines skaidulas bei kitos produkto iškirtinės savybės akcentuojamos ant gaminio pakuotės. Taip pirkėjui paprasčiau pasirinkti norimą produktą”, – teigia M. Horbačauskas. „Premium Rugines bandelės” dėl išskirtinių formos charakteristikų pozicionuojamos, kaip tarpinis produktas tarp tosterinės duonos ir užkandinių bandelių. Tolesniuose „Fazer Kepyklų” planuose bandelių segmente taip pat numatomos naujovės.

Bendra šalies bandelių rinka š.m. vasarį – kovą sudarė apie 306 t ir beveik nepasikeitė, lyginant su 310 t 2006 m. vasario – kovo mėn. Bendra piniginė šalies bandelių rinka sudaro apie milijoną litų per mėnesį.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.