Jakų žiedas ir toliau bus galvos skausmu

Atėjus vasarai problemų uostamiesčio prieigose išvengta nebus – nepaisant sezono metu padidėjančių automobilių srautų eismo tvarka čia nesikeičia. Čia ir toliau bus eikvojami ir nervai, ir gaištamas laikas, ir kils avarinės situacijos.

Viena problemiškiausių vietų, kaip ir kasmet, yra įvažiavimas į Jakų žiedą paskutiniuosiuose automagistralės Vilnius-Klaipėda metruose.

Ne vienas vairuotojas pastebėjo, kad šioje vietoje ženklinimas – ir horizontalusis, ir kelio ženklais – kiek klaidina. Vienas ženklas nurodo, jog ir antrąja, ir trečiąja juostomis galima važiuoti tiesiai, t.y. į Klaipėdą. Vėliau, jau arčiau žiedo, dingsta dešinioji juosta, ir tada ženklai staiga byloja, kad pirmąja juosta galima važiuoti tik į dešinę, t.y. į Palangą.

Tokiu atveju norėjusieji važiuoti tiesiai staiga priversti rikiuotis į antrąją juostą, o to padaryti čia beveik neįmanoma, nes ši juosta nuolat pilna automobilių. Tuo pačiu tie, kurie suka į dešinę, priversti stabdyti, kad neatsitrenktų į bandančias persirikiuoti mašinas.

Kelią ženklinusios VĮ „Automagistralė” direktorius Vladislovas Molis „Autosalonui” neprieštaravo dėl nesklandumų.

„Gyvename ne Vokietijoje – pas mus daug kas yra ne taip, kaip turėtų būti. Atstumai tiems, kurie nori persirikiuoti keičiantis važiavimo krypčiai, minėtoje vietoje ties Jakų žiedų, yra per maži. Tačiau mes esame vykdytojai – nubraižėme ir pastatėme ženklus taip, kaip nurodė Lietuvos automobilių kelių direkcija bei Klaipėdos policijos Eismo priežiūros skyrius”, – teigė V. Molis.

Ar įmanoma būtų jau arčiau žiedo leisti pirmąja juosta važiuoti ir į dešinė, ir tiesiai?

„Tokiu atveju įvažiavimo į žiedą sąlygos intensyvaus eismo pačiame žiede nepagerėtų. O štai tiems, kurie suktų dešinėn, į Palangą, jos pablogėtų, nes jiems trukdytų eilėje laukiantys norintieji važiuoti tiesiai”, – įsitikinęs „Automagistralės” Raseinių kelių tarnybos viršininkas Pranas Gedminas.

Jis sutinka, kad būtų galima išplatinti dešiniojo kelkraščio įrengiant papildomą sukantiesiems į Palangą.

„Tai gal kiek ir pagerintų padėtį sukantiesiems į dešinę, tačiau intensyvus eismas žiede vis tiek neleistų padidinti pralaidumo šiame mazge. Čia susikerta dideli automobilių srautai: trys eismo juostos pačiame žiede ir dar dvi prisijungiančiame kelyje”, – teigė P. Gedminas.

Situacija radikaliai čia pasikeisti turėtų tik po kelerių metų. Visą Jakų žiedo rekonstrukciją, preliminariai kainuosiančią 75 milijonus litų, planuojama pradėti 2009 metais, pabaiga numatoma 2012-aisiais. Vietoje žiedo turėtų atsirasti skirtingų lygių sankryža.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.