Per pirmąjį šių metų pusmetį AB aviakompanija „Lietuvos avialinijos” (LAL) atidarė reguliariuosius reisus iš Vilniaus į Barseloną ir Sankt Peterburgą, didino skrydžių dažnius bei vietų pasiūlą kitomis kryptimis. LAL toliau vysto užsakomųjų reisų programą – planuojama šiemet jų atlikti trečdaliu daugiau nei pernai. Skrydžių plėtrai aviakompanija išsinuomojo dar du modernius „Boeing 737-500” orlaivius. Bendrovė yra numačiusi milijonines investicijas į bendrą paslaugų kokybės gerinimą. Be to, bus sukurtos atskiros paslaugų programos bei kainodara atskiriems keleivių segmentams.
Š.m. sausį-birželį 2708 reisų „Lietuvos avialinijos” skraidino 251340 keleivius arba 39,1 proc. daugiau nei per tą patį 2004 m. laikotarpį. 2531 reguliariuoju reisu skrido 216943 keleiviai, 32,8 proc. daugiau nei per šešis praėjusių metų mėnesius. Per sausį-birželį LAL atliko ir 178 užsakomuosius reisus (beveik dvigubai daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį), kuriais pervežė 34397 keleivius. Šių metų sausį-birželį LAL gabeno ir 680,6 tonų krovinių, 6,4 proc. daugiau nei per tą patį 2004-ųjų laikotarpį.
Per š.m. birželį 549 reisais aviakompanija pervežė 64718 keleivį arba 26,9 proc. daugiau nei per tą patį 2004 m. mėnesį. Iš jų 50608 keleivius, 26,8 proc. daugiau nei praėjusių metų birželį, oro bendrovė skraidino 480 reguliariaisiais reisais. Praėjusį mėnesį LAL atliko ir 69 užsakomuosius reisus, kuriais pervežė 14110 keleivius.
Nacionalinė oro bendrovė džiaugiasi sėkmingai augančiais keleivių srautais ir per keletą artimiausių mėnesių ketina daugiausia dėmesio bei investicijų skirti paslaugų kokybei gerinti. Tikimasi, jog netrukus klientai galės įsigyti bilietus internetu, skrydžio metu LAL ir toliau nemokamai tieks maistą, kurio meniu bus atnaujintas ir papildytas. Į klientų pageidavimus bus operatyviai atsižvelgta po dažnų keleivių apklausų.
Gerindama įvaizdį aviakompanija įdiegs naują, vartotojui patrauklią, bendravimo su klientais sistemą, kuri padės teikti dar kokybiškesnes paslaugas. LAL sieks, kad nepriekaištinga darbuotojų išvaizda bei aptarnaujančio personalo dėmesys keleiviams taptų esminiu įmonės bruožu. Šiuo klausimu rūpinsis specializuotas LAL padalinys, per artimiausius dvejus metus į šį projektą bendrovė ketina investuoti iki 5 mln. litų.
„Nepaisydami stiprėjančios konkurencijos išliekame šalies oro rinkos lyderiais. Siūlydami keleiviams platų krypčių, skrydžio laiko pasirinkimą bei žemas kainas skatiname keliones oru ir populiariname Lietuvą kaip turizmui ir verslui patrauklią šalį. Mūsų pastangos vertinamos augančiais keleivių srautais. Jau artimiausioje ateityje tapsime dar patrauklesni mūsų klientams: be papildomų paslaugų suteiksime ženklias nuolaidas dažnai skraidantiems keleiviams, pasiūlysime bilietų ir po vieną litą, neskaitant oro uosto mokesčių ir kitų rinkliavų. Pastarasis sprendimas nebus tiesioginė atsvara konkurentams, tai – naujasis „Lietuvos avialinijų” veidas”, – sakė LAL generalinis direktorius Vidas Žvinys.
Išskirtinis „Lietuvos avialinijų” dėmesys yra ir toliau bus skiriamas skrydžiu saugai. Šiemet LAL Technikos departamentas atliko daugiau nei 10-ies kitų aviakompanijų orlaivių bazinės techninės priežiūros darbus, įskaitant ir pirmąją kitos oro bendrovės lėktuvo D-patikrą (periodiškai atliekamą kas 24000 skrydžio valandų). Tai sudėtingiausia patikra, anksčiau Technikos departamento specialistai ją atlikdavo tik LAL orlaiviams.
Vilniuje „Lietuvos avialinijas” ir kitas oro bendroves aptarnaujantis aviakompanijos antžeminių paslaugų departamentas pradėjo teikti paslaugas ir Kauno oro uoste.
„Technikos departamento klientų pasitikėjimas rodo ne tik mūsų aukštą paslaugų kokybę už patrauklią kainą, bet ir itin aukštų skrydžio saugos standartų pripažinimą. Ketiname tapti regiono lyderiais, turime visas reikalingas priemones bei struktūrinius padalinius. Technikos, departamentas aptarnaujantis žymias Europos kompanijas yra mūsų kokybės garantas, nes jis visų pirmiausia aptarnauja LAL. Didžioji 2006-07 metų investicijų dalis bus nukreipta į orlaivių techninės priežiūros veiklą, tad natūralu, jog nemaža dalis investicijų teks ir skrydžiu saugai”, – komentavo V. Žvinys.
„Lietuvos avialinijos”