„Baltika Group” pardavimai balandžio mėnesį augo 23 proc.

Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos kompanija „Baltika Group” praneša, jog šių metų balandžio mėnesį prekių pardavė už 19,64 mln. litų – 23 proc. daugiau nei praėjusių metų balandį. Mažmeninė prekyba bendrovės valdomose „Monton”, „Mosaic”, „Baltman” ir „Ivo Nikkolo” parduotuvėse augo 22 proc., iki 16,11 mln. litų, didmeninė prekyba – 15 proc., iki 2,87 mln. litų.

Konsoliduoti bendrovės pardavimai per keturis šių metų mėnesius, lyginant su pernai tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 38 proc. ir sudarė 78,56 mln. litų. Mažmeninė bendrovės apyvarta sausį-balandį augo 44 proc. – iki 61,24 mln. litų, didmeninės prekybos apimtys didėjo 16 proc. – iki 13,9 mln. litų.

Lietuva ir toliau išlieka viena sparčiausiai augančių „Baltika Group” rinkų. Dukterinės bendrovės „Baltika Lietuva” balandžio mėnesio apyvarta augo 30 proc. Bendrovės valdomose „Monton”, „Mosaic”, „Baltman” ir „Ivo Nikkolo” parduotuvėse balandžio mėnesį prekių parduota už 4,92 mln. litų.

Sparčiau nei Lietuvoje „Baltika Group” valdomų bendrovių pardavimai balandžio mėnesį augo tik Rusijos rinkoje. Čia prekių parduota 72 proc. daugiau nei praėjusių metų balandį. Tuo tarpu Latvijoje užfiksuotas 28 proc., Estijoje – 11 proc., Ukrainoje – 7 proc. augimas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.