Ūkio ministro Vyto Navicko įsakymu sudaryta komisija tirs, ar klipu per BBC populiarindamas Lietuvą Turizmo departamentas ne per daug išlaidavo.
Komisijoje dirbsiantys Ūkio ministerijos atstovai ir auditoriai turės įvertinti sutartį su Didžiosios Britanijos transliuotoju BBC. Planuojama prašyti ir viešųjų pirkimų tarnybos įvertinimo.
Ministro patarėjo Ričardo Slapšio žiniomis, Turizmo departamentas už vaizdo klipo kūrybą ir transliaciją BBC kanalais sumokėjo kiek daugiau nei 180 tūkstančių litų. Archyvinę medžiagą, iš kurios ir sumontuotas klipas, pagal sutartį BBC pateikė departamentas.
Reklaminis vaizdo klipas per BBC transliuojamas nuo balandžio 16 iki gegužės 13 dienos. 30 sekundžių vaizdo klipas Lietuvą pristatė kaip šalį „nugalėtoją” – jame skamba „Eurovizijos” konkurse sėkmingai pasirodžiusios grupės „LT United” daina „We Are The Winners” bei rodomi ryškių pergalių pasiekę tautiečiai – lakūnas Jurgis Kairys, režisierius Arūnas Matelis ir kiti.
Klipas viešai buvo kritikuojamas kaip nevykęs, neatskleidžiantis Lietuvos patrauklumo turistams.
Priekaištaujantiems dėl kokybės R.Slapšys siūlo jį vertinti ne kaip meno kūrinį, o kaip trisdešimties sekundžių klipą, taupumo sumetimais sumontuotą iš archyvinės medžiagos.