Naujojoje Smiltynės perkėloje stiprinamos apsaugos priemonės.
Tam turėjo įtakos kovo viduryje įvykęs nelaimingas atvejis, kai anksti rytą perkėlos teritorijoje buvęs nidiškio automobilis nesant kelto staiga pajudėjo ir įvažiavo į Kuršių marias. Iškėlus automobilį „Opel Omega” jame buvo rastas nuskendęs 37 metų Linas Jonutis.
„Mes negalime visur pristatyti tvorų. Teritorijoje leidžiamas greitis yra tik 20 kilometrų per valandą. Visur stovi „Stop” ženklai, yra užtvarai. Tad netyčia įvažiuoti į marias nėra kaip”, – tuomet aiškino Smiltynės perkėlos vadovas Algimantas Žukauskas.
Tačiau po šio įvykio nuspręsta dar sustiprinti apsaugos priemones. Šią savaitę abiejose naujosios perkėlos pusėse prie įvažiavimų į keltus pradėjo veikti šviesoforai. Kai nėra kelto, dega raudonas šviesoforo signalas. Keltui atplaukus, prisišvartavus ir leidus automobiliams važiuoti į vidų, upeivis įjungia krantinėse esančio šviesoforo žalią signalą. Keltui pasikrovus vėl uždegamas raudomas signalas.
Mirkčiojantis raudonas šviesoforo signalas dega ir naktį, kai keltai neplaukioja.
Naujosios Smiltynės perkėlos žemyninėje dalyje automobilių įvažiavimo į keltus juostas nuolat stebi kameros.