Į Palangą – mirties trasa

Po rekonstrukcijos ypač pavojinga tapo kelio atkarpa nuo Jakų žiedo Palangos link.

Padidėjus greičiams čia padaugėjo avarijų.

Ties prekybos centru „Avilys” šią savaitę įvyko dvi skaudžios avarijos, kur du žmonės sužaloti, o vienas žuvo.

Kaltininkai viršijo greitį

Vakar apie 7.45 val. ryto antrajame kelio Klaipėda-Liepoja kilometre ties Klemiškės kaimu susidūrė du automobiliai „Audi 80”.

Klaipėdos rajono policijos komisariato viršininko pavaduotojas Petras Mikalauskis sakė, kad kol vieno automobilio vairuotojas darė manevrą, kitas didžiuliu greičiu trenkėsi į jo galą.

Nukentėjo manevravęs vairuotojas ir jo keleivė. Vairuotojui lūžo nosies kaulas, keleivei diagnozuotas galvos sumušimas ir dešinio peties sužalojimas. Abu sužeistieji gydosi.

Skaudesnė avarija įvyko antradienį apie 17 valandą kelyje Klaipėda-Liepoja ties Sudmantų kaimu. Avarijoje žuvo iš darbo skubėjęs jos kaltininkas dvidešimtmetis Skuodo rajono Gedrimų kaimo gyventojas Andrius Mickus.

A.Mickus važiavo dideliu greičiu ir savo automobiliu „Audi 80” bandė kelkraščiu lenkti pirmąja eismo juosta važiavusias mašinas, bet per vėlai pastebėjo šalikelėje sustojusį krovininį automobilį „Mercedes Benz” ir beveik visiškai palindo po juo.

Krovininio automobilio vairuotojas, avarijos metu buvęs mašinoje, susižalojo galvą.

Statys radarus

Kelyje Klaipėda-Liepoja nuolat įvyksta panašių avarijų. Bendrovės „Klaipėdos regiono keliai” duomenimis, kelyje Klaipėda – Palanga 2004 metais įvyko 18, 2005 m. – 21, o pernai – 22 įskaitinės avarijos.

Juodųjų dėmių žemėlapyje kone visas kelio Klaipėda-Palanga ruožas pažymėtas kaip itin avaringas.

„Klaipėdos regiono kelių” direktoriaus pavaduotojas Vytautas Gružas mano, kad avaringumą šiame kelyje sumažintų stacionarūs greičio matuokliai. Matuoklius čia žadama sumontuoti kitąmet.

Pasak V.Gružo, tose vietose, kur yra greičio matuokliai, vairuotojai važiuoja tvarkingiau, nes žino, kad už pažeidimus gresia didelės baudos.

Kol kas dauguma vairuotojų kelyje Klaipėda-Liepoja viršija greitį. Kai kurie, anot pašnekovo, važiuoja 60 procentų didesniu greičiu nei leistinas.

Reikia rekonstrukcijos

Klaipėdos rajono PK viršininko pavaduotojas viešajai tvarkai Virginijus Zubauskas tiki, kad avaringumas sumažės tada, kai bus atlikta tolimesnė kelio Klaipėda-Liepoja rekonstrukcija.

Išnagrinėjęs šiame kelyje įvykusias eismo nelaimes, V.Zubauskas pastebėjo, kad skaudžiausios avarijos įvyksta, kai lenkiant automobiliai kaktomuša susiduria su važiuojančiais priešinga kryptimi. Neretai priešais važiuojantys vairuotojai, pamatę šitaip manevruojančias mašinas, staigiai stabdo, o tada į jas atsitrenkia iš paskos važiavę automobiliai.

„Manau, kad padėtis pagerėtų, jeigu kelias būtų visur paplatintas, padarytos dviejų lygių sankryžos, o priešpriešinės eismo juostos atskirtos atitvarais, panašiai kaip automagistralėse. Be abejonės, reikalingi ir greičio matuokliai”, – sakė V.Zubauskas.

Tačiau V.Gružas abejojo, ar rekonstravus didesnį kelio Klaipėda-Liepoja ruožą čia padėtis labai pagerėtų. Esą patirtis rodo, kad geresniame kelyje vairuotojams kyla daugiau pagundų viršyti greitį.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Justicija su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.