Laiškanešiai – lėta eiga

Gyventojai vis dažniau skundžiasi laiku arba visai negaunantys laiškų.

Paštininkai teisinasi darbuotojų stygiumi ir varganomis algomis.

Klaipėdietė Irena teigė laukusi tris savaites, kol Vilniuje gyvenanti jos draugė pagaliau sulaukė kelionės nuotraukų.

„Registruotą laišką į sostinę išsiunčiau dar balandžio 4-ąją. Tik vakar sužinojau, kad laiškas pagaliau pasiekė adresatą. Prieš savaitę raštu kreipiausi į Klaipėdos centrinį paštą su skundu. Norėčiau sulaukti bent paaiškinimo, kodėl taip ilgai keliauja laiškas, kuris turi nueiti per dieną“, – piktinosi moteris.

Gyventojų skundų Klaipėdos apskrities centrinio pašto (ACP) darbuotojai nenorėjo komentuoti. Trijų skyrių vedėjai rekomendavo kalbėtis su kolegomis. Galiausiai paskambinus direktoriui, paaiškėjo, kad klaipėdiečių skundai gali likti be atgarsio.

„Sukamės kaip galime. Problemų yra, nes trūksta darbuotojų. Mūsų pajamos neleidžia darbuotojams mokėti normalių atlyginimų. Kai registruotas laiškas kainuos dešimt litų, galėsime mokėti daugiau“, – aiškino Klaipėdos ACP direktorius Jonas Tarvydas.

Išsiųsti registruotą laišką kainuoja apie 3 litus. Pasak J.Tarvydo, gyventojai laiškų negauna ir dėl savo kaltės.

Registruotas laiškas pristatomas adresatui į namus. Jei žmogaus namie nėra, pašto dėžutėje paliekamas pranešimas, kur ir kada laišką pasiimti.

„Žmonės neretai išmeta pranešimus kartu su reklaminiais bukletais, net jų neperžiūrėję. Tada skundžiasi mums, kad laiško vis negauna“, – sakė J.Tarvydas.

Jis patarė ant voko užrašyti tikslius adresato duomenis, kad laiškas neklajotų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.