Pirmasis Lietuvos geležinkelių transporto sektoriaus reformos etapas bus baigtas ketveriais metais vėliau nei numatyta – iki 2010 metų pabaigos.
Vyriausybė trečiadienį pritarė tokiam geležinkelių reformos vėlavimui.
Pasak susisiekimo ministro Algirdo Butkevičiaus, tiesiog fiziškai nespėjama inventorizuoti šio didelio ir labai brangaus turto, todėl ir perkelta pirmojo reformos etapo baigimo data.
Anksčiau Vyriausybės priimtame nutarime buvo numatyta, kad pirmasis reformos etapas turėjo būti baigtas praėjusių metų pabaigoje.
Pirmajame Lietuvos geležinkelių transporto sektoriaus reformos etape pavesta AB „Lietuvos geležinkeliai” visą jų valdomą viešąją geležinkelių infrastruktūrą inventorizuoti ir įregistruoti kaip valstybės nuosavybę. Antrajame etape, kuris turėtų prasidėti 2011 metais, ketinama steigti valstybės įmonę, kuri ir valdytų šį turtą.
Vėliau atskiros bendrovės, turinčios licenciją naudotis Lietuvos geležinkeliais, už naudojimąsi šia infrastruktūra mokėtų nuomos mokestį.