Po „BaltMotorshow 2007” parodos automobilių salonai prognozuoja pardavimų šoktelėjimą

Parodų centre LITEXPO baigėsi didžiausia Baltijos šalyse automobilių paroda „BaltMotorshow 2007”. 55.256 lankytojus sutraukusiose parodos ekspozicijose netrūko ne tik naujienų Lietuvos automobilių rinkoje, tačiau buvo ir pasaulinių premjerų. Verslininkai parodą vertina kaip puikią priemonę sudominti lankytojus naujais automobiliais, padėti jiems apsispręsti, o po kelių dienų atvykti į saloną ir įsigyti automobilį.

Pasaulinė premjera

„Viščiukus skaičiuosime vėliau, tačiau parodos lankytojų kiekis, ypač – šeštadienį, mus tikrai maloniai nustebino”, – vertindama „BaltMotorshow’2007” sakė Asta Bagdonavičienė, „Fiat” ir „Alfa Romeo” importuojančios bendrovės „Autobrava” direktorė.

Būtent „Fiat” stende stovi vienas didžiausių šiųmetės parodos siurprizų – naujasis „Fiat Linea”. Mat šis kompaktinės klasės sedanas į parodą Vilniuje atkeliavo anksčiau nei įvyks oficialus jo pristatymas Europoje. „Fiat Linea” pirmą kartą oficialiai bus pristatytas gegužės mėnesį Stambulo automobilių parodoje.

„Mums tiesiog stebuklingu būdu pavyko gauti šį modelį dar prieš oficialių jo debiutą”, – džiaugėsi A.Bagdonavičienė. Šis klasikinių kėbulo formų modelis labiau traukė konservatyvesnių parodos lankytojų dėmesį, o Ženevos parodoje debiutavęs hečbekas „Fiat Bravo” buvo įdomesnis modernumą ir stilių vertinantiems automobilių gerbėjams.

Stačių įkalnių įveikimo atrakcija

1200 kvadratinių metrų plotą po atviru dangumi rezervavę „Volkswagen” įgaliotieji atstovai šalyje liko patenkinti po kelių metų pertraukos nusprendę dalyvauti automobilių parodoje parodų centre LITEXPO.

Itin didelio susidomėjimo „Volkswagen” stende sulaukė mobili „Vippen” rampa, kurios pagalba lankytojai galėjo patys išmėginti visureigio „VW Touareg” galimybes įveikti stačias įkalnes. Per dieną instruktoriai iš Švedijos šiais visureigiais pavėžindavo apie 900 žmonių. O per visas parodos darbo dienas šią naujovę išmėgino bemaž 5 tūkstančiai parodos lankytojų.

„Volkswagen” pavilijone buvo galima pajusti atėjusio pavasario dvelksmą – ne vien todėl, kad lankytojai gyviau domėjosi turizmui ir iškyloms pritaikytais prabangiuoju „VW California”, daugeliui žvejų, medžiotojų ir turistų tikrą šoką sukėlusiu „VW Caddy Tramper” ar tikra parodos pažiba tapusiu pirmuoju „Volkswagen” gamintojų kupė-kabrioletu „Eos”. Tačiau pagrindiniu šios naujienos traukos objektu tapo kietas „VW Eos” stogas, susidedantis iš penkių dalių ir užimantis labai mažai vietos automobilio bagažinėje bei pilnai užsidarantis arba atsidarantis per 25 sekundes.

„Volkswagen” savo stende kiekvieną lankytoją vaišino dėžute kukurūzų spragėsių. Tokių dėžučių jie pasigamino 60 tūkstančių, tačiau iki parodos darbo pabaigos likus 4 valandoms šių pakuočių nebuvo likę.

Pirkėjai – labiau išprusę

Bendrovės „Žaibo ratas” vadovas Vilandas Burnys sakė, jog skirtingai nuo ankstesnių parodų, pastaroji netapo automobilių pardavimo muge. Jeigu anksčiau šalia parodos stovėjo autovežiai prikrauti bendrovei priklausiančių naujų „Opel” automobilių ir pirkėjai čia pat juos pirkdavo, tai dabar žmonės ateina čia pasižiūrėti, palyginti automobilius vieną su kitu. Vadovas sutiko, jog anksčiau šie automobiliai parodoje buvo gausiai perkami, nes jų kainos buvo ženkliai mažesnės už kitų.

„Šioje parodoje pasirašėme ne vieną sutartį dėl automobilių pardavimo, tačiau tai buvo ankstesnio darbo rezultatai. Į parodą atėję žmonės turėjo galimybę palyginti mūsų automobilius su kitais ir galutinai apsispręsti. Tačiau manau, kad šios dienos parodoje buvo labai gera reklama mūsų produktams, nes juos išvydo itin daug žmonių. Palyginus su ankstesnėmis parodomis pasikeitė pirkėjų skonis – jeigu anksčiau labiau buvo perkami didesni automobiliai ir mes per metus parduodavome tik vieną kitą dešimtį mažųjų „Opel Corsa, tai šiemet kas mėnesį parduodame virš 10 šių mašinų”, – teigia V.Burnys.

„Škoda” – bendrovių darbuotojams

„Škoda” atstovybės pardavimo vadovas Andrius Morkūnas sakė, jog jie liko labai patenkinti lankytojų gausa ir susidomėjimu. „Mūsų stendą aplankė gausybė privačių pirkėjų, kurie labai konkrečiai domėjosi galimybe įsigyti naujuosius „Fabia” bei „Roomster”. Privatūs pirkėjai domėjosi ekonomiškais automobiliais, kurių variklių darbo tūris 1,2 – 1,4 litro, kainuojančiais 35-45 tūkstančius litų”, – rezultatais dalinosi A.Morkūnas.

Anot „Škoda” atstovybės pardavimo vadovo, juos nustebino, kad žmonės kur kas labiau apsiskaitę, daugiau žinantys apie automobilius negu ankstesnėse parodose. „Jeigu žmogus ateina pirkti „Fabia”, tai jis apie šį automobilį jau būna kur nors skaitęs, taip pat susipažinęs su konkurencingais modeliais. Be to mūsų stende lankėsi daug įvairių bendrovių, norinčių keisti savo automobilių parką, atstovų. Nors sutarčių pasirašėme ne itin daug, tačiau apie žmonės pareiškė labai konkretų norą įsigyti apie 50 mūsų atstovaujamos markės automobilių. Statybinių organizacijų atstovai perka mūsų automobilius darbuotojams, norėdami juos „pririšti” prie bendrovių, sulaikydami nuo išvažiavimo į užsienį. Tokia tendencija itin ženkli tarp daugumos įmonių vadovų – savo darbuotojams pirkti automobilius arba padengti dalį išlaidų”, – teigia A.Morkūnas.

Stebisi „Kia” kokybe

„Kia” atstovybės vadovas Gintaras Kaukėnas sakė, jog šioje parodoje jie demonstruoja gausią atnaujintą automobilių gamą ir jų stende apislankę žmonės buvo maloniai nustebinti šių korėjietiškų automobilių kainos ir kokybės santykio. Ypač didelio susidomėjimo susilaukė naujasis „Cee‘d”. Lankytojai stebėjosi šio automobilio kokybe ir nedidele kaina – su turtingu komforto paketu toks kompaktinės klasės automobilis kainuoja per 44.000 litų. „Parodoje pasirašėme keletą sutarčių, tačiau manau, kad derlių pajusime iškart po parodos jau šią savaitę – daugeliui lankytojų jau išsiųsti komerciniai pasiūlymai ir neabejoju, kad žmonės ateis į mūsų saloną rinktis konkrečių modelių”, – sako G.Kaukėnas.

„Isuzu” sugrįžo

Parodos lankytojai galėjo išvysti šalyje dar nematytą visureigį „Isuzu D-Max”, kurį pristatė UAB „Saločiai ir partneriai”. Jau šešeri metai ši bendrovė prekiauja minėtos Japonijos markės autobusais visose Baltijos šalyse. Visose trijose šalyse įkurtose atstovybėse pernai jie pardavė 42 autobusus. „Isuzu” autobusai yra 26 vietų, gaminami Turkijoje.

Šiemet bendrovė pradėjo prekiauti minėtais visureigiais bei nedideliais sunkvežimiais, įkūrė saloną bei technines dirbtuves Vilniaus pakraštyje.

Pasak bendrovės komercijos direktoriaus Gintaro Dovydėno, naujieji „Isuzu D-Max” turėtų būti populiarūs tarp žemdirbių, geologų, komunikacijų bendrovių arba privačių asmenų, kuriems reikalingas pravažus, patvarus, universalo tipo automobilis. Kaip ir „Nissan”, „Toyota” ar „Mitsubishi” universalai, šis yra gaminamas Tailande. Automobiliui yra skirti du turbodyzeliniai varikliai – 2,5 litro (136 AG ir 300 Nm) bei 3 litrų (164 AG bei 380 Nm).

Patys pigiausi „D-Max” su galiniais varomaisiais ratais kainuoja per 50 tūkst. litų, o versijos su keturiais varomaisais ratais – per 70 tūkst. Lt. Prieš keletą metų Lietuvoje jau buvo mėginta prekiauti šios markės visureigiais.

Paroda sugrįš po 2 metų

Lietuvos autoverslininkų asociacijos (LAA) viceprezidentas Petras Ignotas pasidžiaugė ne tik apsiskaičiusiais klientais, tačiau ir nauja parodos kokybe. „Esame naujoje, gerai įrengtoje salėje, turime puikų stendą. Čia ne gėda ne tik lankytojus, bet ir svečius iš užsienio šalių pakviesti”, – teigia P.Ignotas.

Pasak LAA viceprezidento, kitais metais „Litexpo” rūmuose įvyks paroda „Transbaltika”, kurioje bus demonstruojamos krovininės mašinos, logistikos ir transporto paslaugos, o 2009-aisiais į Vilnių vėl sugrįš tarptautinė naujų lengvųjų automobilių paroda „BaltMotorshow”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.