Ketvirtadienį „Horn Grand Prix” lenktynių trasoje žiūrovai jau galėjo pamatyti 36 iš 37 užsiregistravusių automobilių. Tik „Oktano – Snaigės 2” komandos „Porsche” automobilis dar neatvyko į Palangą, bet penktadienį ir jis jau turėtų pasirodyti lenktynių vietoje, nes remontui būtinos detalės bus pasiekusios Lietuvą. Kol vieni lenktynininkai techniką rengia po ankstesnių avarijų, kitiems jau pajūryje reikia ieškoti meistrų, nes lenktynės be techninių problemų yra sunkiai įsivaizduojamos.
Nors prieš lenktynes bendrovės „Promosportas”, organizuojančios šį renginį, direktorius Darius Jonušis akcentavo visiems dalyviams, jog prieš starto tiesiąją yra pakitęs posūkis, būtent ši vieta ir kėlė daugiausia problemų per pirmą treniruotę. Jau baigdamas pirmą ratą į apsaugines padangas ir betono blokus įsirėžė lenktynių senbuvio Manto Grinkevičiaus vairuojamas „Baltic Optical Disc” komandos BMW. „Iš Manto, kaip labiausiai patyrusio mūsų komandos nario (pernai ši komanda užėmė antrąją vietą, o M.Grinkevičius prizininku buvo ir pačiose pirmose lenktynėse 2000 m.), tikėjomės, kad jis surinks daugiausia informacijos apie trasos konfigūraciją, ir tą informaciją kiti komandos nariai turės išnaudoti. Deja, nepakankamai įšilusios padangos ir pernelyg didelis greitis pakišo mums koją – avarija atrodė tikrai rimtai, laimei, automobilis apdaužytas pataisomai, tad tikimės, kad pajūryje rasime meistrų, kurie padės mašiną parengti lenktynėms”, – bandė situaciją analizuoti komandos draugai. Nukentėjo priekinė BMW dalis, pakaba turėtų būti sutvarkyta, tik gaila, kad automobilį vėl teks remontuoti, nors mašina varžyboms buvo parengta beveik idealiai.
Nestipriai „Toyota Yaris” tame pačiame posūkyje apdaužė ir „Toyota-Žurnalistų autoklubo” komandos nariai – automobilis galėjo tęsti treniruotę, o vėliau mechanikai sakė jį be didesnių problemų sutvarkysią.
Kol kas greičiausi – „Adampolio – Mobil” komandos lenktynininkai.
Pusantros valandos trukusioje treniruotėje geriausią rezultatą pasiekė „Adampolio – Mobil” pirmosios komandos nariai Vytautas Venskūnas (jau turintis keturis šių lenktynių nugalėtojų titulus), Vidas Čebatavičius ir Ramūnas Čapkauskas, važiavę „AGM Kit Car” automobiliu. „Kol kas tik bandome variklį, jis ką tik parengtas, tad pirmoji treniruotė – savotiškas įvažinėjimas. Nesukome daugiau 6000 sūkių, tačiau esame patenkinti rezultatu, svarbiausia – kad problemų nekeltų technikos patikimumas”, – optimistiškai pirmaisiais įspūdžiais dalijosi šios komandos nariai.
„Adampolio – Mobil” komanda buvo vienintelė, įveikusi ratą greičiau nei per pusantros minutės – 1.29,130 min. Mažiau nei dvi sekundes nuo treniruotės lyderių atsiliko „Porsche Carrera GT3” vairuojanti „Oktano-Snaigės” komandos trijulė, o bene didžiausia pirmosios treniruotės staigmena – tai trečioji svečių iš Rusijos vieta. „Maxmotor” komanda, važiuojanti „Lada Revolution” automobiliu, greičiausią ratą įveikė per 1.33,637 min. Tiesa, svečiai iš Uljanovsko buvo priversti sustoti po 19 ratų – vienoje iš stabdymo zonų jis nestipriai susidūrė su „Kauno grūdų” „Audi”. „Lada” priekis nukentėjo labai nestipriai, Rusijos sportininkai sakė, kad viską be vargo sutvarkys.
Praėjusių metų nugalėtojų „Audi RS4” automobilis greičiausią ratą įveikė per
1.37,246 – tai ketvirtas rezultatas.
Penkti liko „Audi” važiuojantys „Jutos-Statoil tepalų” lenktynininkai, šeštoje vietoje – „Baltijos sportas”, septintoje – „Akstė”, aštuntoje – „Melga – Shell”, devintoje – antroji „Adampolio – Mobil” ekipa, o pirmą dešimtuką baigia „Spurto – ARX Baltica” komandos „Audi TT”.
Trečiadienį „Kauno grūdų” supersprinto rungtį laimėjusi „GroundZero-Delano” komanda treniruotėje buvo 14-a, o vienu laipteliu aukščiau už juos palypėjo „Topo centro – TV3” ekipa, kuriai vadovauja TV3 žvaigždė Vytautas Šapranauskas.
Beje, 5-ą ir 31-ą vietas užimančias komandas skiria mažiau nei dešimt sekundžių. Tai reiškia, kad labai didelė grupė dalyvių važiuoja panašiu tempu, o tai žada karštus įvykius trasoje visą lenktynių savaitgalį. Du „Honda Civic” automobiliais važiuojantys latvių ekipažai treniruotėje užėmė
26 ir 33 vietas, Suomijos sportininkų komanda kol kas stebuklų irgi nerodo – jų „Audi” pasiekė 27-ą rezultatą.
Po pietų „Horn Grand Prix” lenktynių dalyvius pakeitė Lietuvos „drago” čempionato trečiojo etapo sportininkų technika. Ketvirtadalio mylios trasoje varžėsi ne tik lietuviai, bet ir latviai. Kaimynams pavyko laimėti mėgėjų grupėje, kur varžėsi automobiliai, turintys iki 2 litrų variklius – greičiausias buvo Kaspars Martinsons, vairavęs „Honda Civic”. Taip pat „Honda Civic” pergales atskirose klasėse atnešė Simui Bilevičiui ir Robertui Kupčikui. Lenktynių nugalėtojais taip pat tapo Vitalijus Ogživaila, Audrius Brazdžiūnas, Vidas Rimšelis, Rimas Cesiulis ir Ježij Chmelevskij. Pastarajam lenktynininkui, nugalėjusiam galingiausioje klasėje, atiteko ir du papildomi prizai – „Baltpark” viešbučių tinklas jam padovanojo romantišką savaitgalį dviems viešbutyje, o „Horn” už absoliučiai geriausią rezultatą (11,318 sek.) įteikė „Harley Davidson” striukę.
Visus „drago” lenktynių prizininkus bučiniais apdovanojo „Horn Grand Prix Mis” konkurso dalyvės, kurios visą dieną nestokojo publikos dėmesio.
Žiūrovai, kurie saulėtą dieną laiką mieliau leido greta lenktynių trasos, o ne Palangos paplūdimyje, galėjo dalyvauti įvairiuose konkursuose ir laimėti vertingų prizų. Atrakcijų greta trasos nestigs ir penktadienį, tačiau kur kas daugiau kovos jau bus laukiama trasoje – nuo 12.00 val. prasidės treniruotės, 13.20 val. įvyks pirmą kartą rengiamos lenktynių komandų mechanikų 1003 m bėgimo varžybos, o penktadienio kulminacija turėtų tapti lenktynių kvalifikacija. Užimti kuo aukštesnę vietą kvalifikacijoje – kiekvienos komandos garbės reikalas, taigi penktadienį vakare kvalifikacijos nugalėtojai bus apdovanoti specialia LR Susisiekimo ministerijos taure ir diplomais, kuriuos įteiks ministerijos sekretorius Valdemaras Šalauskas.
Apdovanojimas įvyks Palangos centrinėje aikštėje (Vytauto g.) 19.00 val., iš karto po Horn Grand Prix 1003 km lenktynėse dalyvaujančių automobilių ir Rolls Royce klubo automobilių jungtinio parado.