Ženevoje dominavo tradiciniai automobilių modeliai

Kovo 8 iki 18 dienos Šveicarijos mieste Ženevoje vykusioje vienoje didžiausių Europoje automobilių parodų pristatyta per 250 automobilių.

Parodoje dominavo tradiciniai modeliai, kurie netrukus kaip serijiniai išriedės iš gamyklų. Paroda akivaizdžiai parodė, kad automobilių gamybos srityje vis labiau krypstama į praktiškumą.

Atnaujintus automobilių modelius pristatė visos garsiausios automobilių gamybos firmos.

„Mercedes-Benz” svarbiausia naujiena – ketvirtosios kartos populiariausias „Mercedes-Benz” C klasės modelis. BMW pristatė visureigį „BMW X5”. „Volkswagen” parodoje demonstravo antrosios kartos „Touareg” ir naują universalą „Golf Variant”. Gal kiek mažiau naujovėmis sublizgėjo „Audi” automobilių gamintojai.

Naujienų nestigo „Volvo” stende. Svarbiausios jų buvo universalai „Volvo V70” ir padidinto pravažumo „Volvo XC70”.

„Citroen” naujovė – naujas septynvietis „Citroen C-Crosser” visureigis. Kaip ir „Peugeot 4007” bei „Mitsubishi Outlander” jis gaminamas Japonijoje. Šie trys automobiliai techniškai yra identiški, skiriasi tik jų išorės apdaila.

„Fiat” svarbiausia naujiena yra penkerių durų kompaktinės klasės hečbekas „Bravo”.

„Ford” stende stovėjo tikriausiai svarbiausias per pastarąjį dešimtmetį šios kompanijos modelis – iš pagrindų atnaujintas „Mondeo”.

„Hyundai” pristatė kompaktinės klasės automobilį i30. Salono medžiagos, vidaus ir išorės dizaino sprendimai leido pajusti, kad tai bus rimtas konkurentas Europos rinkoje.

Japonijos automobilių gamintojai tradiciškai demonstravo savo pasiryžimą ieškoti alternatyvių degalų rūšių. Vienu įdomiausių parodos automobilių galima vadinti koncepcinį „Toyota FT-HS” sportinį automobilį su varikliu priekyje, galinių ratų pavara. Jis yra ne tik įspūdingos išvaizdos, bet iki 100 km/val. įsibėgėja tik per 4 sekundes.

Panašiu keliu pasuko ir „Honda”, atvežusi į Europą antrosios kartos vandeniliu varomą „Honda FCX”.

Bene didžiausiu parodos netikėtumu tapo prabangaus kupė automobilio „Impression” pristatymas. 5,5 metro ilgio „Impression” parodoje įspūdį padarė naujiesiems rusams, kurie nusipirko vienintelį kol kas pagamintą modelį ir dar tris užsakė. Todėl jis netgi pakrikštytas „Russo-Baltique” vardu. Iš viso bus pagaminta tik 10 tokių modelių, kainuojančių net po 1,5 milijono eurų. Minėtas automobilis, kuris gaminamas „Gerg GmbH” Miunchene (Vokietija), sukurtas panaudojus „Maybach” bazę ir 12 cilindrų biturbinį variklį, pasiekiantį 555 AG pajėgumą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.