Mados namai ‘Gedimino 22″ pristatė pavasario-vasaros kolekcijas

Mados namai „Gedimino 22” savo VIP svečius sukvietė į kasmetinį mados šou, skirtą pažymėti antrąjį šių mados namų gimtadienį. Įspūdingo projekto „Kinas ir Mada” metu buvo pristatytos 2007 metų pavasario-vasaros drabužių kolekcijos, kurias lydėjo įvairių epochų garsių kino filmų epizodai bei nuotaikinga muzika.
„Kiekvieno prekės ženklo kolekcija, pristatoma po mados namų „Gedimino 22″ stogu, yra savita ir išskirtinė. Todėl vaikščiojant po madų saloną ne kartą aplankė mintis, kad matai skirtingus kino filmus apie madą, pavasarį ir eleganciją”, – sakė AB „Lėvuo” rinkodaros specialistas Rimantas Vencevičius.
Pasak bendrovės „Lėvuo” drabužių tinklo direktorės Laimos Kačonienės, pristatoma pavasario-vasaros kolekcija yra suskirstyta į septynias dalis: „Pakrikštyta Italijoje”, „Je parle francais”, „Ant bangų”, „Safari”, „5th Avenue”, „Kelyje” ir „Juoda-balta 70-ųjų stilius”. Jos leidžia detaliai atskleisti sezono mados ypatumus.
„Kiekvienai kolekcijai „Dorado” stilistų parinkti papuošalai padėjo dar labiau atskleisti šių metų pavasario-vasaros mados tendencijas ir mūsų kuriamą kiną padarė tik įspūdingesnį”, – pabrėžė L. Kačonienė.

Apie kolekcijas:

Šis „Gedimino 22” pavasario-vasaros kolekcijos pristatymas – tai įspūdinga kelionė, kurios pradžia – „Pakrikštyta Italijoje”. Čia rafinuotą nuotaiką sukuria juodos ir pilkos spalvos harmonija. Šilkiniai audiniai, pabrėžta liemens linija, empirinio stiliaus suknelės – visa kolekcija persmelkta itališka „PennyBlack” dvasia.
„Prie šių darbužių siūlau derinti moteriškumą atskleidžiančius papuošalus, sezono „topas” – Kleopatros koljė su daugybe kristalų, taip pat vazos formos pakabukai ir kaspinai”, – sakė AB „Lėvuo” stilistas Edgaras Rudzinskas.
Kelionę tęsiame Prancūzijoje. Pristatome kolekciją, kuri pati kalba prancūziškai – „Je parle francais”. Romantiškos „Alain Manoukian” suknelės, nuspalvintos švelniomis pastelinėmis spalvomis. O žavesio ir šarmo šiai kolekcijai suteikia mažyčiai akcentai: kaspinėliai, šalikėliai ir „Dyrberg/Kern” aksesuarai, sukurti pagal Mocarto muziką.
Kolekcija „Ant bangų” nukelia prie jūros: marinistinis stilius neapleidžia podiumų ir šiemet. Svarbiausias vaidmuo skiriamas baltiems, mėlyniems ir raudoniems dryžiams. Siauri, dryžuoti šalikėliai tik dar labiau pagyvina „Gerry Weber” kolekciją.
Visiškai netikėtas posūkis kelionėje – nuo smėlėtų pakrančių į safari džiungles. Čia gausu gyvūnų kailių raštų, persipynusių su floristiniais motyvais. Vyraujančios chaki, samanų bei smėlio spalvos sukuria tikrą safari nuotaiką „Marccain” kolekcijoje. Papuošalų ir aksesuarų kolekcijose vyrauja džiunglių, gyvatės, drakono motyvai ir įvairūs amuletai.

Pasak L. Kačionienės „Marccain” kolekcijos tokios įvairios, kad jos iš safario džiunglių palydi mus į prestižinę „5th Avenue”. Čia madas diktuoja grafinė ornamentika, taškučiai, dryžiai bei šio sezono hitai – šortai aukščiau kelių ir siauri dryžuoti šalikėliai, rišami kaip kaklaskarės.
„5th Avenue” paliekame autostopu. Kelionės vaizdų įvairovė atsispindi „Esprit” kolekcijoje. Privalomas ilgis mini, kuris dera su timpėmis. Kombinezonai, viena ant kitos vilkimos palaidinės, net suknelės dėvimos kartu su džinsais. Pagrindiniai aksesuarai: ryškių spalvų vienas ar keli diržai, o taip pat įvairių formų bei spalvų rankinės.
Autostopas tuo ir įdomus, kad niekada nežinai, kur ir kada tiksliai nukeliausi. Aštrūs spalvų kontrastai juoda – balta, griežtos linijos, vėl A formos švarkai, lakuotos rankinės, ilgos pirštinės… ir staiga tu supranti, kad 70-ieji vėl sugrįžta!

Apie AB „Lėvuo”:

AB „Lėvuo” – tai mažmeninės prekybos drabužių, namų dekoro ir juvelyrinių dirbinių tinklas, plėtojantis keturių skirtingų tipų parduotuvių sistemas bei atskiras parduotuves: „Dorado” – dovanų, namų dizaino ir dekoravimo mažmeninės prekybos salonai; „Imitz” – drabužių parduotuvių tinklas; frančizinės parduotuvės – „Gerry Weber”, „b.young”, „Etam RTW”, „Etam Lingerie”, „Koton”, „Motivi”, „Tally Weijl”, „Esprit”, „Sia”. Mados namai „Gedimino 22” – „Marc Cain”, „Penny Black”, „1.2.3.”, „Alain Manoukian”, „Rene Derhy”, „Gerry Weber”, „Taifun”, „Tuzzi”, „b.young”, „Etam RTW”, „Esprit”. Šiuo metu AB „Lėvuo” Baltijos šalyse turi 45 parduotuves: 43 – Lietuvoje, 2 – Latvijoje. Iš jų Vilniuje – 18, Kaune – 7, Klaipėdoje – 7, Šiauliuose – 3, Panevėžyje – 6, Utenoje – 2, Rygoje – 2. Bendras parduotuvių prekybos plotas siekia virš 10000 kv.m. (Latvijoje ir Lietuvoje). Šiais metais AB „Lėvuo” naujos Dorado, Imitz, Celio, Esprit, Etam Lingerie, Tally Weijl parduotuvės įsikurs naujuose prekybos centruose Vilniuje, Kaune bei Šiauliuose.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Įvairenybės su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.