Vartotojai įvertino ūkio pokyčius

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis vasario mėnesį, palyginti su sausiu, nepasikeitė ir buvo 8.

Apklaustųjų prognozės apie namų ūkio finansinės padėties ir šalies ekonominės padėties pokyčius per artimiausius 12 mėnesių, palyginti su praėjusiu mėnesiu, beveik nepasikeitė, tik truputį sumažėjo respondentų, prognozuojančių bedarbių skaičiaus mažėjimą, teigiama Statistikos departamento pranešime.

Vasario mėnesį 34 procentai respondentų teigė, kad namų ūkio finansinė padėtis per praėjusius metus pagerėjo, 15 – kad pablogėjo, o 51 procentas respondentų atsakė, kad jų namų ūkio finansinė padėtis per metus nepasikeitė (sausį atitinkamai 34 proc., 11 proc. ir 55 proc.).

Vertindami savo šeimos finansinės padėties tikėtinus pokyčius per artimiausius 12 mėnesių, 33 procentai respondentų tikėjosi pagerėjimo, 9 – pablogėjimo (sausį atitinkamai 32 proc. ir 10 proc.).

Daugiau kaip pusė (55 proc.) apklaustųjų atsakė, kad jų namų ūkio finansinė padėtis per artimiausius metus nesikeis.

Vertindami šalies ekonominę padėtį 47 procentai apklaustųjų teigė, kad ekonominė padėtis per praėjusius 12 mėnesių pagerėjo, 13 procentų – kad pablogėjo, o 39 procentai atsakė, kad padėtis per praėjusius 12 mėnesių nepasikeitė (sausį atitinkamai 51 proc., 12 proc. ir 37 proc.). Vasario mėnesį 46 procentai respondentų tikėjosi, kad šalies ekonominė padėtis per artimiausius 12 mėnesių pagerės, 10 procentų prognozavo pablogėjimą, 40 procentų teigė, kad padėtis išliks tokia pati (sausį atitinkamai 44 proc., 13 proc. ir 39 proc.).

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime skyrėsi.

Vasario mėnesį mieste jis buvo 10, kaime – 3. Palyginti su sausiu, rodiklis mieste padidėjo 1, o kaime sumažėjo 2 procentiniais punktais. Tiek miesto, tiek kaimo respondentai buvo geresnės nuomonės vertindami savo namų ūkio finansinės ir šalies ekonominės padėties perspektyvas, tačiau padaugėjo respondentų, prognozuojančių bedarbių skaičiaus didėjimą per artimiausius 12 mėnesių.

Palyginti su sausiu, miesto gyventojai, priešingai nei kaimo, geriau vertino savo galimybes sutaupyti per ateinančius 12 mėnesių.

Per metus, palyginti su 2006 metų vasariu, vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 9 procentiniais punktais.

Didžiausios įtakos vartotojų pasitikėjimo rodiklio didėjimui turėjo daug geresnis šalies ekonominės ir savo namų ūkio finansinės padėties perspektyvų vertinimas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.