Vakarų Lietuva ir vėl liko be ryšio

Nuo vakar ryto Vakarų Lietuvoje neveikė bendrovės TEO LT teikiama balso telefonijos paslauga, interneto linijos.

Be ryšio likusius privačius bei verslo vartotojus buvo galima skaičiuoti jau dešimtimis tūkstančių. Sunku net prognozuoti dėl sutrikusio ryšio patirtus verslo įmonių nuostolius ar nepatogumus, iškilusius nuturintiesiems mobiliojo telefono.

Pasak bendrovės atstovų, taip nutiko dėl rimto telefonų stoties „Ericsson” įrangos gedimo, kuris vakar iki 17 valandos dar nebuvo pašalintas. Kada tai bus padaryta, TEO LT negalėjo atsakyti.

Tik į mobiliuosius

Bendrovės TEO LT specialistai informavo, jog gedimas Klaipėdoje buvo užregistruotas apie 9.30 val. Telefono ryšio neturėjo Klaipėdos regiono, Mažeikių, Šilutės, Šilalės, Telšių, Tauragės, Plungės, Rietavo, net Šiaulių vartotojai.

Daliai abonentų ryšys dingo visiškai. Iš kitų abonentų buvo galima paskambinti tik į kai kuriuos trumpuosius numerius. Kur nors prisiskambinti buvo galima tik į mobiliuosius telefonus.

TEO atstovų teigimu, ryšys nutrūko dėl „Ericsson” centrinės stoties procesoriaus gedimo. Apie 16.30 val. ryšys dar nebuvo atkurtas, nors TEO specialistai kartu su „Ericsson” įrangos gamintojais plušėdami nuo ryto gedimą dar apie 15 val. žadėjo pašalinti artimiausiu metu.

Dėl sutrikusio TEO LT ryšio kitos telekomunikacijų bendrovės teigė pastebėjusios paprastai dienai neįprastą skambučių srauto padidėjimą. Vienos jų atstovai teigė, jog jų tinkle nuo trečiadienio ryto iki popietės skambinta 5-10 procentų daugiau nei įprastai.

Tarnyboms – įtempta diena

Sutrikus ryšiui, nebuvo galimybės susisiekti ir su specialiosiomis tarnybomis. Reaguodami į tai pareigūnai per radijo stotis skelbė savo mobiliuosius numerius, kuriais gyventojai, nutikus nelaimei, galėjo prisiskambinti.

Greitosios medicinos pagalbos, Priešgaisrinės apsaugos tarnybos bei policijos atstovų žiniomis, nelaimių dėl sutrikusio ryšio nenutiko – žmonės prisiskambindavo mobiliaisiais, tad į incidento vietą buvo atvykstama laiku. Tačiau pripažinta, kad diena buvo įtempta.

TEO duomenimis, apie 15 val. buvo atkurtas ryšys skambinant pagalbos telefonais 01, 02, 03, 04 ir 112.

Ne pirmąkart

Šį mėnesį tai jau ne pirmas toks gedimas. Vasario pradžioje apie 10 tūkst. privačių ir verslo klientų Klaipėdoje buvo likę be telefoninio ryšio sugedus taip pat centrinės stoties procesoriaus „Ericsson” įrangai.

Dėl linijos gedimo tuomet klaipėdiečiai taip pat negalėjo prisiskambinti ir specialiosioms tarnyboms trumpaisiais telefonais, tačiau veikė bendrasis – 112 – numeris. Visi skambučiai buvo peradresuojami greitosios medicinos pagalbos darbuotojams.

Dėl poreikio kompensuoti sukeltus nepatogumus ar nuostolius privatiems ar verslo klientams TEO atstovai kol kas informacijos neturi, tačiau to gali būti reikalaujama pagal sutartyje numatytas sąlygas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.