Vakar po pietų Klaipėdos bendrovės „Narų servisas” vilkikai mėgino nutempti Kuršių nerijos paplūdimyje ties Alksnyne įstrigusį laivą. Žvejybinis galinio tralavimo laivas, priklausantis privačiai uostamiesčio bendrovei, į krantą buvo išmestas rytą.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) direkcijos Laivų eismo tarnybos viršininko Adomo Aleknos teigimu, laivas, kuriame buvo 6 narių įgula, į žvejybos rajoną Baltijos jūroje iš uosto išplaukė apie 3 valandą. Jau po dviejų valandų vairinėje budėjęs tralerio kapitono padėjėjas paskambino į uosto dispečerinę ir pranešė, kad laivas užplaukė ant seklumos už 4 mylių (7 kilometrų) į pietus nuo uosto vartų.
Į incidento vietą išsiųstas Naftos surinkimo ir povandeninių darbų skyriaus viršininkas Aleksandras Nikitinas. Jis susisiekė su laivo kapitonu dėl galimo įgulos iškėlimo. Kadangi per incidentą niekas nenukentėjo, laivo korpusas buvo sveikas, degalai į aplinką neišsiliejo, įgulos nariai nepageidavo palikti laivo. KVJU kapitonas Viktoras Lukoševičius nurodė laivo savininkui Vytautui Malinauskui nedelsiant pradėti laivo nuvilkimo nuo seklumos operaciją.
Naktį į antradienį jūra nebuvo audringa. Specialistų teigimu, bangos laivą į krantą išmesti galėjo sugedus navigacinei įrangai arba dėl įgulos kaltės. Neoficialiais duomenimis, vairinėje budėjęs kapitono padėjėjas paprasčiausiai užsnūdo.
Baltijos jūra laivus į Lietuvos pakrantę išmeta gana dažnai. Per pastarąjį dešimtmetį tai penktas atvejis, kai vilkikams nuo paplūdimio smėlio tenka traukti įstrigusį laivą. Itin didelio susidomėjimo sulaukė didelių sausakrūvių laivų „Debora” (1997 m.) ir „Seines” (2000 m.) gelbėjimo operacijos. Mat juos jūra buvo išmetusi į gausiai lankomus Melnragės ir Palangos paplūdimius.