Sostinės Geležinio Vilko gatvė bus pratęsta iki Molėtų plento

Šiandien Vilniuje iškilmingai pradėtas įgyvendinti Europos regioninės plėtros fondo remiamas transporto infrastruktūros objektas – Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento tiesimas. Darbų pradžios proga Vilniaus meras Artūras Zuokas ir statybos darbus atliksiančios UAB „Lemminkainen Lietuva” generalinis direktorius Hugo Ader būsimo kelio pradžioje įkasė kapsulę su žinia ateities kartoms.

Šios magistralinės gatvės tęsinį planuojama nutiesti iki 2008 metų gegužės. Statybos darbų kaina – 39,5 mln. litų. Projektui įgyvendinti suteikta Europos regioninės plėtros fondo ir LR Vyriausybės 22,8 mln. litų parama, dar 16,7 mln. litų skiria Vilniaus miesto savivaldybė.

Geležinio Vilko gatvę pratęsiant iki Molėtų plento – kelio A14 Vilnius–Utena, bus nutiesta 1,98 km ilgio nauja gatvės atkarpa ir rekonstruota 0,5 km esamų gatvių. Numatoma įrengti 68 m ilgio pėsčiųjų viaduką ties Mokyklos gatve, rekonstruoti gatvės prieigose esančias dvi vieno lygio sankryžas ir vieną vieno lygio pėsčiųjų perėją, jose įrengti šviesoforinį valdymą. Naujoje gatvės atkarpoje bus įrengti šviestuvai bei atitvarai saugiam eismui užtikrinti.

Tuo pat metu bus rekonstruojama Baltupio gatvė ir Molėtų plento dalis nuo šios gatvės iki Santariškių transporto žiedo.

Sostinės A2 kategorijos greitojo eismo Geležinio Vilko gatvė iki šiol yra neužbaigta ir tiesiogiai nesujungta su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A14 Vilnius–Utena. Vasaros metu, kai automobilių srautai ypatingai išauga, būna sudėtinga išvažiuoti iš šalutinių gatvių, padidėja avaringumas.

Pratęsta Geležinio Vilko gatvė bus integruota į miesto ir šalies kelių tinklą, todėl pagerės eismo sąlygos vietiniam ir tranzitiniam transportui. Prognozuojama, kad atidarius šios gatvės tęsinį, jungtyje tarp dabartinės Geležinio Vilko gatvės pabaigos ir miesto ribos vairuotojų sugaištamas laikas sutrumpės vidutiniškai 19 proc. Įgyvendinant šį projektą siekiama plėtoti sostinės gatvių infrastruktūrą, gerinti eismo sąlygas, mažinti avaringumą ir neigiamą transporto poveikį aplinkai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.