Klaipėdą nuodija autotransportas

Uostamiesčio taršos ir triukšmo normatyvus viršija autotransportas, o ne pramonės įmonės.

Tai įrodė praėjusiais metais atliktas Klaipėdos aplinkos tyrimas ir sudarytas centrinės miesto dalies triukšmo sklaidos žemėlapis.

Triukšmo norma viršijama nuo 1 iki 8 decibelų gyvenamuosiuose kvartaluose, prie švietimo įstaigų. Leistina triukšmo norma dieną – 55 decibelai.

Anot savivaldybės Aplinkos kokybės skyriaus vedėjos Daivos Berankienės, azoto dioksido leistina koncentracija viršijama visose pagrindinėse miesto sankryžose. Šis cheminis junginys sukelia kvėpavimo ligas.

Sieros dioksido leistina koncentracija viršyta Melnragėje. Manoma, kad šio cheminio junginio koncentracija padidėjo dėl praplaukiančių laivų. Tačiau gamtininkai pavojaus varpais neskambina, nes sieros dioksido normos kitose miesto vietose neviršijamos.

Skyriaus vedėja sakė, kad transporto keliamos taršos ir triukšmo galima išvengti reguliuojant automobilių srautus.

„Reikia, kad kai kuriose gatvėse būtų didinamas mašinų greitis. Būtina sureguliuoti šviesoforus, kad kuo mažiau mašinų lauktų su dirbančiais varikliais prie sankryžų, būtina mažinti transporto spūstis”, – teigė D.Berankienė.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Aplinkosauga su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.