Puikus „Hyundai Santa Fe” pasirodymas ekonomiškumo išbandyme

Vienas naujausių „Hyundai Santa Fe” ekonomiškumo testų gali nuraminti dalį SUV klasės automobilių kritikų. Visame pasaulyje garsus „eko – futuristinių” žygių organizatorius, danas Hans Tholstrup įrodė, kad ir galingais, didelių gabaritų automobiliais galima be vargo važinėti išskirtinai ekonomiškai. H. Tholstrup, pasitelkęs „Hyundai” visureigį „Santa Fe 2.2 CRDi” (su mechanine transmisija), startavo Australijoje „Adelaidė – Sidnėjus – Port Makvaris” maršrutu. „Hyundai Santa Fe” kelionei sunaudojęs 83,15 l dyzelino bei įveikęs 1776 km atstumą, pasiekė rekordinį vidutinių degalų sąnaudų rodiklį – 4,67 l/100 km. Žygio metu bandytojas važiavo standartiniu „Hyundai Santa Fe” modeliu, buvo ne kartą įstrigęs Sidnėjaus automobilių grūstyse, kelionės metu sustojo 5 numatytuose sustojimo punktuose. Lygiose vietovėse vidutinis „Hyundai Santa Fe” greitis siekdavo 85–90 km/val, nuokalnėse jis padidėdavo iki 100 km/val.
„Technologiškai pažangus turbodyzelinis „Hyundai Santa Fe” variklis šiam modeliui suteikia didelį konkurencinį pranašumą. Daugelis SUV segmento varžovų ženkliai atsilieka pagal ekonomiškumo rodiklius”, – po „Hyundai Santa Fe” bandymo kalbėjo Hans Tholstrup. Pasak jo, „modernūs dyzeliniai varikliai šiai dienai yra viena tinkamiausių alternatyvų milžiniškais tempais augančiai benzino kainai ir jį naudojantiems varikliams”.

Hans Tholstrup ekonomiškumo žygiais garsėja jau nuo 1970 metų. Jo rengiamų testų tikslas – įveikti maksimalų atstumą minimaliomis automobilio degalų sąnaudomis. H. Tholstrup yra daugkartinis panašaus pobūdžio varžybų organizatorius ir nugalėtojas. Jo atliekami testai puikiai demonstruoja, jog automobilio ekonomiškumo rodikliai net 30% gali priklausyti nuo jo vairavimo pobūdžio.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.