Praėję metai P. Korėjos automobilių milžinei „Hyundai Motor Co.” ir vėl buvo pažymėti rekordiniais pardavimais. 2006 m. visame pasaulyje „Hyundai” automobilių pardavimų apimtis pasiekė 2 663 998 automobilius, t.y. 5,1% daugiau nei 2005 m. Pardavimai užsienio rinkose (juos sudaro automobiliai, eksportuoti iš 3 „Hyundai” gamyklų P. Korėjoje bei kompanijos gamyklų užsienyje) padidėjo 6,1% (2 082 906 automobiliai). Tuo tarpu vietinėje rinkoje „Hyundai” pardavimų apimtis išaugo 1,8% (581 092 automobiliai). „Hyundai” modelis „Elantra” ir vėl nominuotas sėkmingiausiai visame pasaulyje parduodamu modeliu. Nuo jo šiek tiek atsiliko „Sonata”, „Tucson” bei „Accent” automobiliai.
2007 metų planai
„Hyundai Motor Co.” šiems metams užsibrėžė tikslą parduoti 2 735 000 automobilių (išskyrus CKD įrangos eksportą). Gamyklose užsienyje gamybos apimtis planuojama padidinti iki 1 020 000 automobilių, tuo pačiu P. Korėjoje dirbančiose gamyklose šiuos rodiklius ketinama pagerinti iki 1 085 000 automobilių.
„Svarbiausias 2007 metų prioritetas – įgyvendinti „klientui palankų” vadybos stilių ir stabilizuoti „globalinį” vadybos stilių. Ši nauja programa jau efektyviai diegiama daugelyje pasaulio šalių, kaip JAV, Kinija, Indija ar Europos valstybės”, – metinio pranešimo metu kalbėjo „Hyundai Motor Co.” valdybos pirmininkas Chung Mong-Koo.
Siekdama šio tikslo „Hyundai Motor Co.” nori padidinti rinkodaros pajėgumą ir ypatingai prekinio ženklo vertę, tuo pačiu gerinant produkcijos kokybės ir darbo pelningumo rodiklius, įdiegiant naują valdymo sistemą bei mažinant sąnaudas.
„Norint šiuos tikslus pasiekti mes turime sukurti efektyvią komunikacijos sistemą tarp centrinės buveinės ir visame pasaulyje išsidėsčiusių gamybos bei pardavimo padalinių, kad būtų suformuotas maksimalus sinergijos efektas”, – kalbėjo kompanijos valdybos pirmininkas. Jo kalboje pabrėžta vadovybės ir profesinių sąjungų bendradarbiavimo svarba, siekiant užtikrinti kompanijos konkurencinę gebą, neįsivaizduojamą be tvirtų ir stabilių „Hyundai” darbo jėgos vadovavimo pagrindų.