„Panasonic“ rimtai imasi plazminių ekranų

Tuo metu kai „Sony” ir „Samsung” plazminių ekranų technologiją jau linkę palaidoti, jos gelbėti netikėtai suskubo gigantas „Matsushita”. „Panasonic” prekiniu ženklu žymimus televizorius gaminantis gigantas plazminės technologijos ne tik nelaidoja, bet ir laiko ją perspektyvia.

Kompanija paskelbė naujausius savo veiklos planus kuriuose matyti, kad bus bandoma didinti plazminių ekranų pardavimus stumiant iš rinkos konkurentų gaminamus skystų kristalų ekranus. „Panasonic” žada įveikti specifines technologijos problemas bei daugiau lėšų nukreipti būtent į plazminių televizorių sritį.

LCD ekranų pardavimams kiek smuktelėjus „Panasonic” teigia matantys daug galimybių mažesnės 23-32 colių įstrižainės televizorių rinkoje.

Tuo tarpu gigantas „Sony” ne tik pasitraukė iš plazminių televizorių rinkos, bet ir laikas nuo laiko nevengia skeptiškai pakomentuoti šios technologijos perspektyvų. „Sony” susitelkė ties LCD ir jiems puikiai sekasi – nauji kompanijos televizoriai tikrai puikūs. Viena naujesnių „Sony” idėjų yra teiginys, kad plazminiai ekranai nesusidoros su HD kokybės televizijos ir filmų iššukiu.

Rinkos tyrimų bendrovės NPD duomenimis, LCD ir plazminių televizorių rinka per pastaruosius metus padvigubėjo, tuo tarpu kineskopinių televizorių pardavimai sumažėjo daugiau nei per pusę. Įdomu tai, kad paskutinį ketvirtį plazminių televizorių parduodama kiek daugiau nei LCD. Tam įtakos gali turėti žinia, jog naujausios kartos plazminiuose ekranuose beveik išspręsta vaizdo išdegimo bėda.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.