Į tarpą įvažiuoja pats

Naujuoju „Volkswagen Touran” privažiavęs tinkamą sustoti vietą vairuotojas paleidžia vairą, o erdvus vienatūris akimirksniu pats įvažiuoja į siauriausią tarpą tarp automobilių, jų net neužkliudydamas

Vairuotojas net neliečia vairo. Šis tarsi valdomas nematomų rankų pats sparčiai sukasi tai į vieną, tai į kitą pusę, naująjį „Volkswagen Touran” išsyk įsprausdamas į siauriausią tarpą tarp automobilių. Regėdami visa tai ir neįspėti apie įdiegtą „Park Assist” įrangą vienatūrio keleiviai nesunkiai pagalvotų esą dar veikiami prabėgusių švenčių vaišių. Sistema ne tik pastato automobilį, bet ir suranda jam vietą. Ketinant sustoti, priešais pavarų svirtį esančio mygtuko paspaudimu reikia aktyvinti „Park Assist” sistemą ir neviršijant 30 km/h greičiu važiuoti pro stovinčius automobilius. Važiuojant pro statyti tinkamą tarpą „Touran” vienatūrio „Park Assist” įranga signalu praneša, kad pakanka vietos sustoti. Vairuotojui telieka įjungti atbulinę pavarą ir paleisti iš rankų vairą.

Pamiršti sunkumai

Per keliolika sekundžių vienatūris vikriai įsispraudžia net ir į nedidelį tarpą tarp kitų automobilių. Pastatymo greitį stabdžiu ir akceleratoriumi valdo vairuotojas. „Park Assist” sistema, priekinėje ir užpakalinėje automobilio dalyje turinti atstumo daviklius, automatiškai išsijungia spustelėjus akceleratorių ar vairuotojui sugriebus vairą. Ši naujovė leidžia pamiršti karštligišką manevravimą statant automobilį ir turėtų būti ypač patraukli dailiosios lyties atstovėms. „Park Assist” sistema, montuojama tiek su mechanine, tiek ir automatine pavarų dėže, „Touran” pelnė pirmojo vienatūrio, turinčio tokią įrangą, titulą.

Taupumo etalonas

Jau įprasta, kad „Volkswagen” gamintojai pirkėjus vilioja ne tik aukšta kokybe, prieinama kaina, bet ir itin plačia variklių gama. Ne išimtis ir naujasis „Touran”. Dar šiemet rinkoje pasirodys „Touran” su 1,4 TSI varikliu, pasiekiančiu 140 AG ir DSG pavarų perdavimo mechanizmu, patikrintu „Golf GT” modelyje. „Touran” su šiuo varikliu turėtų pasiekti maksimalų 198 km/h greitį, vidutiniškai sunaudodamas 7,5 l/100 km benzino. „Touran” ratus suksiantys dyzeliniai TDI varikliai pasieks 90, 105, 140 ir 170 AG pajėgumą. Nuo kitų metų pavasario į naujuosius „Touran” bus pradėti montuoti galingiausi benzininiai varikliai (170 AG). Visi TDI ir TSI varikliai nuo 105 AG gali būti naudojami su dvigubą sankabą turinčia DSG transmisija, kuri, ekspertų vertinimu, laikoma sportiškiausios ir taupiausios automatinės pavarų dėžės etalonu.

Įvairiems skoniams

Atnaujintą „Touran” lengva atskirti iš chromuotų plačiu apvadu apjuostų radiatoriaus grotelių. Priekinio buferio apatinėje dalyje įrengti naujoviški rūko žibintai. Stilingi priekiniai žibintai gali būti ir su biksenoninės šviesos prožektoriais, pasisukančiais posūkio kryptimi. Užpakalinė antrosios kartos „Touran” vienatūrio dalis turi naujoviškus, VW stiliaus žibintus ir santūriai atnaujintą galinį buferį. „Touran” papildytas ne tik atnaujintais interjero elementais, bet ir gausesne standartine įranga. Nulenkus lengvai transformuojamas „Touran” sėdynes kroviniams skirta erdvė išplečiama iki įspūdingo 1989 litrų tūrio. Pasak gamintojų, iš visų rinkoje pasirodysiančių „Touran” vienatūrių, 40 proc. bus septynviečiai. Išleisdami į pasaulį antrosios kartos „Touran” vienatūrį, VW gamintojai viliasi, kad jis bus populiarus ne tik tarp jaunų šeimų, auginančių kelis iki dvylikos metų vaikus, bet ir solidesnio amžiaus žmonių, ypač mėgstančių keliauti.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.