Kokią pavarų dėžę rinktis?

„Autodromo” skaitytojus konsultuoja bendrovės „Autobrava” Vakarų Lietuvos padalinio vadovas Nerijus Mažutis.

„Pavarų dėžių pliusai ir minusai priklauso tik nuo žmogaus būdo.

Kas mėgsta greitą sportinį važiavimą, nori jausti automobilį, tas renkasi mechaniką.

Žmogus pats gali valdyti automobilį perjungdamas pavaras. Jis žino, kada ir prie kokių variklio apsukų tai reikia daryti.

O kam automobilis yra tik transporto priemonė ir nenori iš jo gauti kažkokių ypatingų pojūčių, tas gali rinktis automatinę pavarų dėžę.

Žmogus galės patogiai važiuoti nesijaudindamas dėl pavarų perjunginėjimo.

Techniniai parametrai rodo, kad automobilis su automatine pavarų dėže sunaudoja litru daugiau kuro.

Bet tokių automobilių variklis dirba tolygiau ir ramiau.

Variklis nėra prievartaujamas dideliais sūkiais, nes automatinė pavarų dėžė reaguoja į tam tikrus leistinus apsisukimus ir pati perjungia pavaras.

Labai paprasta palyginti, kai atveža naudotą automobilį kad ir iš Vokietijos.

Galingesnis automobilis su mechanine pavarų dėže paprasčiausiai bus griuvena.

O tokių pat metų automobiliu automatine pavarų dėže galima važiuoti nematant vargo.

Nereikėtų nerimauti ir dėl papildomų remonto išlaidų, nes greičių dėžių gedimų beveik nebūna.

Remonto išlaidų skirtumo tarp mechaninės ir automatinės pavarų dėžių faktiškai nėra.

Tačiau automatinė pavarų dėžė kaip įrenginys yra brangesnis malonumas.

Naujas automobilis su automatine pavarų dėže yra brangesnis nuo keturių iki penkių tūkstančių litų.

Yra ir tarpinis variantas tarp mechaninės ir automatinės pavarų dėžės, vadinamasis pusiau automatas.

Tai yra mechaninė pavarų dėžė, kurią valdo elektronika.

Tokį agregatą savo automobilyje turintis žmogus įgyja galimybę pats perjungti pavarų svirtis arba tai patikėti kompiuteriui.

Tai yra brangesnis malonumas nei įprastos pavarų dėžės, bet jei žmogus nusiteikęs mokėti brangiau, bet nori turėti tokį patogumą, kodėl ne?

Variklio darbinis tūris priklauso nuo pavarų dėžės. Šiuo metu salone yra automobilis, turintis 1,2 l darbinio tūrio variklį su automatine pavarų dėže.”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.