Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) 2005 m. II ketvirtį atliko 6 balso telefonijos paslaugas teikiančių įmonių planinius patikrinimus, kurių tikslas buvo nustatyti, kaip įmonės laikosi Elektroninių ryšių įstatymo nuostatų, taip pat ar paslaugų teikimui naudojama infrastruktūra atitinka nustatytus reikalavimus.
Patikrinus balso telefonijos paslaugas teikiančias įmones, buvo nustatyta, kad dvi iš patikrintų įmonių nepateikė pranešimų RRT apie elektroninių ryšių veiklos pradžią.
Šis faktas nustatytas analizuojant reklaminius skelbimus spaudoje ir internete. Keleto kitų patikrintų įmonių paslaugų teikimo sutartys arba paslaugų teikimo taisyklės iš dalies neatitiko RRT patvirtintų Viešojo telefono ryšio paslaugų teikimo taisyklių ir vartotojams buvo nustatytos blogesnės sąlygos, nei nustato RRT teisės aktai: nebuvo nurodytas maksimalus terminas, per kurį bus pradėtos teikti paslaugos, nenurodytas sutrikimų šalinimo laikas ir sąlygos, kompensacijos nustatymo ir jos mokėjimo tvarka.
RRT tęs elektroninių ryšių bei pašto ir pasiuntinių paslaugas teikiančių įmonių veiklos planinius patikrinimus – iki metų pabaigos numatoma patikrinti 60 bendrovių, teikiančių pašto ir pasiuntinių paslaugas, bei 20 bendrovių, teikiančių elektroninių ryšių paslaugas.
RRT