„Actual City Media“ plečia lauko vaizdo ekranų tinklą į regionus

Vienintelį Lietuvoje lauko vaizdo ekranų tinklą valdanti bendrovė „Actual City Media” (ACM) pradeda savo veiklos plėtrą į šalies regionus. Bendrovė įrengs 7 naujus ekranus septyniuose Lietuvos miestuose – Alytuje, Telšiuose, Marijampolėje, Plungėje, Mažeikiuose, Kėdainiuose ir Utenoje.
Investicijos į naujų lauko vaizdo ekranų įrengimą sieks daugiau kaip 5 mln. litų. Baigusi šį plėtros etapą ACM šalyje iš viso valdys 20 ekranų tinklą.
Pasak ACM direktoriaus Tomo Puko, bendrovės skverbtis į regionus turėtų žymiai palengvinti reklamos užsakovų darbą mažesniuose miestuose, o tuo pačiu pagerinti juose įsikūrusių verslininkų veiklų plėtrą.
„Dabar pagrindinė problema regionuose – prasta reklamos sklaidos infrastruktūra. Užsakovams tenka ieškoti atskiruose miestuose įsikūrusių firmų, kurios paprastai siūlo vos keletą reklamos sklaidos galimybių. Tai nepatogu užsakovams ir reikalauja didelių finansinių ir laiko sąnaudų”, – įsitikinęs T. Pukas.
Prasiplėtęs ACM tinklas pagerins reklamos užsakovų galimybes pasiekti didesnę dalį šalies gyventojų, kurie yra potencialūs produktų vartotojai. Be to, produktus reklamuojančioms įmonėms bus lengviau kontroliuoti reklamos sklaidą bei gauti patikimus kampanijų poveikio tyrimų rezultatus.
Naujuosiuose 20,5 kv. m. ploto ekranuose naudojama speciali virtualių taškų technologija „Virtual Pitch”. Jos dėka gaunamas didesnės raiškos vaizdas ir tai padidina jo pastebimumą. Tikimasi, kad vieno tokio ACM ekrano pastebimumas mažesniame mieste bus gerokai didesnis nei tokio paties ekrano pastebimumas didmiestyje: pastarajame reklamas pastebinčiųjų žmonių auditorija yra labiau išsibarsčiusi, o mažesniuose miestuose, priešingai, telkiasi miestų centruose, kur ir bus įrengti naujieji ekranai.
Anot T. Puko, nuo šiol vienu metu skleisti reklamą ar bet kokią kitą informaciją ACM lauko vaizdo ekranų tinkle, pasiekiant ir mažesnių miestų gyventojus, bus ne tik patogiau, bet ir pigiau: reklamos transliacijų įkainiai ekranuose, eksploatuojamuose regionuose, bus mažesni nei tie, kurie nustatyti transliacijoms per ekranus didžiuosiuose miestuose.
Tikimasi, kad iki šių metų pabaigos ACM ekranų tinklo užimamos lauko reklamos rinkos dalis turėtų viršyti 20 procentų šalies lauko reklamos rinkos, o bendrovės pajamos, gautos iš reklamos pardavimo, sieks daugiau nei 5 mln. litų.
ACM taip pat atlieka paruošiamuosius darbus tolesnei lauko vaizdo ekranų tinklo plėtrai už Lietuvos ribų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.