Mažmeninė drabužių prekybos kompanija „Baltika Lietuva”, valdanti prekinius ženklus „Monton”, „Mosaic”, „Baltman” ir „Ivo Nikkolo”, praneša šių metų spalį pasiekusi didžiausią bendrovės istorijoje mėnesio apyvartą – 4,85 mln. litų su PVM. Tai 39 proc. daugiau nei praėjusių metų spalį. Iki šiol didžiausia laikyta bendrovės mėnesio apyvarta – 3,83 mln. litų su PVM, užfiksuota šių metų balandį.
„Baltika Lietuva” direktorė Daina Daubarė spartų apyvartos augimą sieja su itin sėkminga šio rudens kolekcijų prekyba. „Ypač gerų rezultatų pavyko pasiekti „Mosaic” parduotuvėse. Visiškai pasiteisino šio prekinio ženklo keitimo bei rinkodaros strategija – mums pavyko rasti nišą konkurencijos draskomoje rinkoje”, – sako D. Daubarė.
Spalio mėnesį bendrovė uždarė vienintelę Išparduotuvę bei sandėlį Vilniuje. Pasak D. Daubarės, Išparduotuvė ir sandėlis Lietuvoje tapo nereikalingi įgyvendinus logistikos reformas motininėje kompanijoje „Baltika Group”. „Nuo šiol prekės į parduotuves Lietuvoje du kartus per savaitę važiuoja tiesiai iš centrinių bendrovės sandelių Taline. Kiekviena parduotuvė užsako tik tokias prekes, kurioms jų pirkėjai teikia prioritetą, todėl sezono metu neparduotų prekių kiekis, kuris keliaudavo į Išparduotuvę, yra minimalus”, – sako D. Daubarė.
Šiuo metu „Baltika Lietuva” valdo 9 „Mosaic”, 9 „Monton”, 4 „Baltman” parduotuves. Iki metų pabaigos bus atidarytos dar 3 parduotuvės: 2 „Mosaic” ir 1 „Monton”. 2007-uosius bendrovė pasitiks valdydama 25 parduotuvių tinklą Lietuvoje.
„Baltika Lietuva” valdomose parduotuvėse per 10 šių metų mėnesių pasiekta 36,02 mln. litų su PVM apyvarta, – 38 proc. didesnė nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
Konsoliduota motininės „Baltika Lietuva” kompanijos „Baltika Group” spalio mėnesio apyvarta palyginus su pernai tuo pačiu laikotarpiu išaugo 39 proc. ir pasiekė 20,2 mln. litų be PVM. Mažmeninė prekyba bendrovės parduotuvėse išaugo 38 proc., – iki 16,82 mln. litų, didmeninė prekyba – 50 proc., – iki 3,31 mln. litų.
Konsoliduota „Baltika Group” apyvarta per 10 šių metų mėnesių išaugo 28 proc. ir pasiekė 156,9 mln. litų be PVM. Šiuo metu „Baltika Group” valdo 101 parduotuvę Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje. Iki metų pabaigos planuojama atidaryti dar mažiausiai 11 parduotuvių.