Ratuotos atostogos

Per rudens atokvėpio savaitę moksleiviai iš mokytojų pramogų nelaukia ir dažniausiai linksminasi patys

Savaitė atostogų moksleiviams – tikra palaima, kai galima bent trumpam pabėgti nuo mokyklos ir jau spėjusių pabosti pamokų. Atostogų dienas kiekvienas leidžia kaip išmano. Mokytojai ir namiškiai dėl vaikų atostogų sau galvų dažniausiai nesuka, patys paaugliai susiranda jiems patinkančių užsiėmimų.

Mėgsta ekstremalų sportą

Kauno senamiestyje įsikūrusiame Santakos riedučių parke vaikai ir paaugliai paprastai šeimininkauja po pietų, mokyklose pasibaigus pamokoms. Tačiau dabar, per atostogas, pramogaujančių moksleivių čia galima sutikti nuo pat ryto. Mėgstantieji aštresnes emocijas šį parką renkasi norėdami atsipalaiduoti, pašėlti ir pasimankštinti.

„Važinėti riedlentėmis man smagiausia, – sako „Atžalyno” vidurinės mokyklos septintokas Tomas Šalna. – Nors gyvenu tolokai nuo Senamiesčio, į šį parką ateinu kelis kartus per savaitę. Atostogaudamas čia lankausi kasdien”. Tomas sakė kuprinėje turįs ir riedučius, juos išsitraukia tada, kai pabosta riedlentės. Septintokui patinka riedlentėmis arba riedučiais šokinėti nuo parke įrengtų tramplinų, įveikti kliūtis ir patirti ekstremalių pojūčių.

Tos pačios „Atžalyno” mokyklos penktokas Lukas Kontrimavičius irgi linksmai siautėjo Riedučių parke. „Kasdien čia praleidžiu po dvi tris valandas. Kol dar nešąla ir nesninga, šis sportas teikia daugiausia emocijų, yra pats maloniausias”, – pasakojo Lukas.

Knygos ir galva ilsisi

Veršvų vidurinės mokyklos devintokas Tomas Garšva labiausiai mėgsta važinėti dviračiu, tad ir per atostogas nuo jo beveik nenulipa. „Išvažiuoju iš namų priešpiet ir grįžtu tik vakare. Aplankau draugus, kartu važinėjame po miestą, parkus, išbandome ratų tvirtumą šokinėdami nuo įvairių kliūčių”, – pasakojo iš namų Vilijampolėje į Senamiestį dviračio pedalais atmynęs devintokas. Moksleivis sakė, kad vasarą dviračiu sukaria ypač daug kilometrų, jam patinka ir ilgesnės kelionės.

„Su savimi vežuosi ir kuprinę, kurioje turiu visokiausių įrankių – replių, atsuktuvų, raktų. Jei kartais dviratis sugenda, pats be vargo jį susiremontuoju”, – pasakojo devintokas. Meistrauti jam ypač patinka, šį pomėgį jis stengiasi derinti su knygomis. „Bet dabar jas, net ir grožinę literatūrą, padėjau į šalį – tegul pailsi galva”, – laikinai pastatęs dviratį dalijosi mintimis moksleivis.

Lietuvos samariečių bendrijos vaikų dienos centro „Užuovėja” socialinė pedagogė Vilija Rataitienė į Senamiestį buvo atsivedusi būrelį savo auklėtinių. Moksleiviai Tomas, Svajūnas, Lukas, Ieva ir kiti vaikai kartu su vadove prie Maironio kapo padėjo gėlių ir uždegė žvakelę. „Užuovėjos” centro vaikai gyrėsi su vadove per atostogas aplankę visus muziejus, išvaikščioję miesto parkus.

Nestinga ir keliauninkų

„O mes į Kauną atvykome iš Klaipėdos rajono, Priekulės I.Simonaitytės vidurinės mokyklos”, – linksmai pasakojo būrelis dešimtokų, kuriuos vakar sutikome Rotušės aikštėje. Moksleiviai pasakojo, kad jų 10c klasė nerūkančios klasės konkurse rajone laimėjo pirmąją vietą ir buvo paskatinta kelione į Kauną. „Mes propaguojame nerūkymo idėją, sugebėjome įrodyti, kad tai – kenksminga. Išradingai rengėmės konkursui ir mums pasisekė. Kaune lankomės ne pirmą kartą, bet šįsyk daugiausia dėmesio skirsime muziejams”, – pasakojo dešimtokas Tadas. Vaikinas priminė, kad atostogaudami mokiniai ne tik pramogauja – jie spalvingais piešiniais gražino savos mokyklos klasių sienas. Dešimtokai tai darė dalyvaudami projekte „Kuriu gražią mokyklą”.

Keliauninkus į Kauną atlydėjusios mokytojos Jolanta Urbonavičienė ir Dalia Razguvienė sakė: mokiniai labiau stengiasi, kai jų darbas būna įvertintas ir pastebėtas. Kada, jei ne per atostogas, geriausias metas su auklėtiniais pabendrauti, paiškylauti. „Kelionėse mokiniai labiau susidraugauja, tampa vienas kitam artimesni”, – svarstė pedagogės. Priekulietės dešimtokės Agnė ir Dovilė sakė mėgstančios žaisti ir stalo tenisą bei biliardą.

Kauno jėzuitų gimnazijos vienuoliktokui Vytautui Kaučikui per atostogas smagiausia į rankas paimti gitarą. „Patinka skambinti, improvizuoti, pačiam kurti muziką. Gera, kai ji patinka ne tik man pačiam, bet ir draugams”, – apie savo pomėgius pasakojo Vytautas. „Atostogos galėtų būti ir ilgesnės, bent dvi savaitės”, – mano „Ąžuolo” vidurinės mokyklos vienuoliktokė Nerija Račkaitytė.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Laisvalaikis su žyma , , , , , , , , .

1 atsiliepimas į "Ratuotos atostogos"

1. nerija

tada buvau dar tik desimtoke, o ne vienuoliktoke;DDD

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.