„Aviva” grupės ilgalaikio taupymo paslaugų pardavimai tarptautiniu mastu išaugo 22 proc.

„Aviva” grupės – penkto didžiausio draudiko pasaulyje – ilgalaikio taupymo paslaugų pardavimai tarptautiniu mastu per pirmuosius tris 2006 metų ketvirčius išaugo 22 proc. ir siekia 22,7 mlrd. svarų (116,9 mlrd. Lt). Labiausiai pardavimai augo Lietuvoje, Lenkijoje, Airijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Azijos šalyse. Grupės naujų pardavimų pelningumas padidėjo 16 proc.

„Aukšti tarptautinių pardavimų rezultatai dar kartą parodo mūsų grupės konkurencinį pranašumą pasaulinėje rinkoje, kurį kuriame sėkmingai pritaikydami savo tarptautinį verslo modelį „, – komentavo grupės vykdantysis direktorius Richard Harvey.

Lietuvoje jau penktus metus veikia „Aviva” grupei priklausanti bendrovė „Commercial Union Lietuva Gyvybės draudimas”. Bendrovės pardavimai per 2006 m. pirmuosius tris ketvirčius (naujai sudarytų sutarčių metinės įmokos), lyginant su 2005 metų tuo pačiu laikotarpiu išaugo 49 proc. ir sudarė 12,9 mln. Lt. Iš viso per 2006 metų pirmuosius tris ketvirčius bendrovė pasirašė 45 proc. daugiau įmokų nei per 2005 metų tą patį laikotarpį – tai yra už 32 mln. Lt.

Naudodamiesi „Aviva” grupės patirtimi sėkmingai plėtojame savo veiklą Lietuvoje ir toliau užimame tvirtas pozicijas Lietuvos gyvybės draudimo ir pensijų kaupimo rinkos lyderių trejete, – teigia „Commercial Union Lietuva” generalinė direktorė Asta Ungulaitienė.

„Aviva” grupė į „Commercial Union Lietuva” verslą investavo 44 mln. Lt. Bendrovės klientų skaičius Lietuvoje šiuo metu siekia 150 tūkstančių.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.