Darbštuolių talkininkas

„Volkswagen” įgaliotieji atstovai pristatė naująjį krovininį automobilį „Crafter”. Tai naujausias VW krovininių automobilių atstovas, kovą debiutavęs Vokietijoje, o kiek vėliau pasirodęs ir kitose Europos rinkose. Prieš jį nuo konvejerio nuriedėjo populiarusis „Caddy” ir Pietų Amerikos rinkai skirtas „Constellation”.

„Crafter”, kaip ir kiti didieji transporteriai, sveria 3,5 tonos. Tvirtai suręsto, kiek kampuoto transporterio dizainą išryškina V formos radiatoriaus grotelės su keturiais masyviais skersiniais strypais. „Crafter” individualumą pabrėžia ir vertikaliai vienas virš kito įtaisyti sudvigubinti VW markei būdingi žibintai, dengiami didžiulio į viršų smailėjančio skaidraus stiklo gaubto. „Crafter” – dirbtinis žodis, kuriame užkoduotos jėgos, stabilumo, tvirtumo ir ištvermingumo sąvokos. Trijų – „Crafter 30”, „Crafter 35” ar „Crafter 50” – versijų bendroji masė – atitinkamai 3, 3,5 ir 5 tonos. Jų ratų bazė taip pat trijų matmenų – 3250, 3665 ir 4325 mm. Įmanomas ir papildomas „Crafter” variantas su pailginta iškyša. „Crafter” stogas taip pat gali būti trijų lygių aukščio. Naujasis transporteris net 25 proc. talpesnis už savo didžiuosius pirmtakus. Transporteris varomas vienu iš keleto taupių ir tylių 5 cilindrų „Crafter” TDI 2,5 litro variklių, pasiekiančių 89, 109, 136 ir 164 AG pajėgumą. Visi naujausios kartos dyzeliniai varikliai turi serijinius suodžių filtrus ir atitinka „Euro 4” ekologinius reikalavimus. Traukos jėga perduodama per serijinę mechaninę 6 laipsnių pavarų dėžę. Svirtelė įrengta šalia prietaisų skydelio. Pasirinktinai su pageidaujamu varikliu gali būti įmontuotas ir „Shiftmatik” automatizuotas pavarų perdavimo mechanizmas. Gausi „Crafter” serijinė įranga diktuoja naujus transporterių standartus – nuo centrinės durų užraktų sistemos su nuotoliniu valdymu, elektrinių langų stiklų kėliklių – iki pakabų drabužiams ir ertmių daiktams. Paminėtini itin efektyvūs 16 colių ratų stabdžiai. Visos „Crafter” modifikacijos turi elektroninę stabilumo programą (ESP), stabdžių antiblokavimo sistemą (ABS), elektroninį stabdžių jėgos skirstytuvą bei elektroninį diferencialo blokatorių (EDS). „Europoje Crafter” prižiūrės 4800 serviso stočių (iš jų 2200 – Vokietijoje). „Crafter” išsiskiria didesniu ridos resursu – alyvą teks keisti tik kas 40 tūkst. kilometrų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.