„Bitės“ privatiems klientams – nemokami tarpusavio pokalbiai

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva” privatūs klientai, pasirašydami sutartis kaip fiziniai asmenys, nuo šiol tarpusavyje galės kalbėtis nemokamai. Tokią galimybę bendrovė suteikia visiems individualiems klientams, pasirinkusiems naująjį mokėjimo planą „BITĖ Tarp mūsų”. Be to, šį mokėjimo planą pasirinkę nauji bendrovės klientai galės įsigyti ir telefoną nuo 1 lito.

„Siūlydami galimybę privatiems klientams tarpusavyje kalbėtis nemokamai, maksimaliai išlaisviname jų bendravimą”, – sakė „Bitė Lietuva” generalinio direktoriaus pavaduotojas privatiems klientams Paulius Dambrauskas. Pasak jo, naująjį mokėjimo planą, kaip papildomą paslaugą, galės pasirinkti ir esami „Bitės” klientai.

Užsisakiusieji planą „BITĖ Tarp mūsų” su privačiais „Bitės” klientais nemokamai kalbės neribotą laiką. Skambutis jiems į kitus tinklus kainuos 0,39 Lt už minutę, SMS – 0,15 Lt, o paslaugos mėnesio mokestis sieks 10 Lt. Tapusieji naujais „Bitės” klientais ir pasirinkę 15 Lt mėnesio mokestį taip pat turės galimybę įsigyti modernų „Nokia” telefoną nuo 1 lito.

Naujausiais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, Lietuvos mobiliojo klientų inicijuotų pokalbių trukmė šių metų pirmąjį pusmetį, palyginti su analogiškais 2005 metų rezultatais, išaugo 39,46 procentais. 67 proc. inicijuotų „Bitės” klientų pokalbių vyko bendrovės tinkle.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.