„Baltika Group” per 9 šių metų mėnesius uždirbo 12.43 mln. litų pelno

Mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Group” 9 mėnesių konsoliduotas grynasis pelnas, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 22 proc. ir sudarė 12.43 mln. litų. Bendrovės pardavimai per tą patį laikotarpį išaugo 26 proc. ir pasiekė 136.39 mln. litų be PVM.

„2006-ieji bendrovei yra strateginės plėtros metai – per devynis mėnesius atidarėme 19 naujų parduotuvių. Iki metų pabaigos planuojame dar 15 atidarymų. Išplėtėme ne tik prekybos plotus, bet ir prekinių ženklų asortimentą. Įsigydami prekinį mados ženklą „Ivo Nikkolo”, įžengėme į prabangos kategorijos moteriškų drabužių rinkos segmentą, taip įgyvendindami vieną svarbiausių bendrovės strateginių tikslų šiais metais”, – sako „Baltika Group” valdybos pirmininkas Meelis Milder.

Pasak M. Milder, dideli plėtros tempai gali laikinai sumažinti bendrovės pelno maržą, tačiau šiuo metu kompanijos prioritetas – sparti mažmeninės prekybos tinklo plėtra ir apyvartos didinimas. „Planuojame, jog jau kitą pusmetį pardavimai išaugs iki 40 proc.”, – sako M. Milderis. Pasak valdybos pirmininko, apyvartos augimui įtakos turės ir liepos mėnesį atidarytas naujas logistikos centras Taline.

„Monton”, „Mosaic”, „Baltman” ir „Ivo Nikkolo” prekinius ženklus valdančios bendrovės 9 mėnesių finansinėje ataskaitoje didžiausi pardavimai užfiksuota „Monton” parduotuvėse. Šiuo ženklu pažymėtų drabužių pardavimai lyginamuoju laikotarpiu išaugo 24 proc., t.y. iki 56.28 mln. litų, ir sudarė 52 proc. visų „Baltika Group” pardavimų šiais metais. Tuo tarpu didžiausias pardavimų augimas užfiksuotas „Mosaic” parduotuvių tinkle – 56 proc. išaugę pardavimai tinklo apyvartą padidino iki 35.91 mln. litų. „Baltman” pardavimai per tą patį išaugo 34 proc. ir pasiekė 11.39 mln. litų.

Lietuva išlieka antrąja pagal dydį „Baltika Group” rinka. Dukterinės bendrovės „Baltika Lietuva” pardavimai lyginamuoju laikotarpiu išaugo 36 proc. ir pasiekė 26.59 mln. litų be PVM. Didžiausi pardavimai išsilaikė Estijos rinkoje – 29.35 mln. litų be PVM (25 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu). Į trečiąją vietą pagal pardavimus pakilo Ukrainos rinka. Šiemet čia atidarytos 7 naujos bendrovės parduotuvės per 9 mėnesius pardavimus išaugino 31 proc. – iki 19.68 mln. litų be PVM.

Sparčiausiai pardavimai augo Rusijoje – 42 proc. ir sudarė 11.74 mln. litų be PVM. Latvijoje per 9 šių metų mėnesius bendrovės valdomų parduotuvių pardavimai išaugo 32 proc. ir pakilo iki 14.85 mln. litų be PVM. Lenkijoje, kur „Baltika Group” pardavimai sudaro 5 proc. bendrovės pardavimų, 2006 m. patirtas 11 proc. apyvartos smukimas. „Baltika Group” pardavimai šioje šalyje per 9 šių metų mėnesius sudarė 5.52 mln. litų.

„Baltika Group” yra viena didžiausių mažmeninės drabužių prekybos kompanijų Baltijos šalyse. Planuojama, jog iki metų pabaigos atidarius 34 naujas parduotuves šiais metais, bendrovės valdomų parduotuvių tinklas Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje išsiplės iki 114 parduotuvių. Bendras bendrovei priklausantis prekybinis plotas sudarys maždaug 20 tūkst. kv. m. Bendrovėje šiuo metu dirba 1822 darbuotojai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.