„DPD Lietuva“ tarptautinių siuntų pristatymo paslaugų pardavimai išaugo 77 proc.

Per devynis šių metų mėnesius bendrovės „DPD Lietuva” (ankstesnis pavadinimas – „Baltic Logistic System Vilnius”, paslauga „Bizpak”) tarptautinių siuntų pristatymo paslaugų pardavimai pasiekė 5,5 mln. litų. Tai 77,4 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2005 metais, kai bendrovė tarptautinių siuntų pristatymo paslaugų pardavė už 3,1 mln. litų.

Smulkių siuntų pristatymo paslaugą „DPD/Bizpak” teikiančios įmonės „DPD Lietuva” pardavimų ir rinkodaros direktoriaus Baltijos šalims Gintaro Bingelio teigimu, Lietuvos verslininkai nors ir atsargiai, tačiau ieško ir randa kelių savo produkciją pristatyti ir realizuoti naujose ES šalių rinkose. DPD sistema palengvina šį Lietuvos verslininkų siekį ir tokiu būdu prisideda prie Lietuvos verslo integracijos į bendrą ES ūkį.

„Stengiamės sukurti optimalius sprendimus šalyje pagamintos ar platinamos produkcijos transportavimui. Natūralu, kad lengviau visų pirma žengti į kaimyninę rinką. Šiuo metu ypač jaučiamas susidomėjimas Lenkija – tai atspindi nuolat augantis šia kryptimi gabenamų siuntų kiekis”, – sakė G. Bingelis. Pasak jo, gabenant siuntas autokelių transportu į kaimynines valstybes, šios paslaugos yra nebrangios.

„Be to, tai vienas greičiausių būdu pristatyti siuntas. Autotransportu gabenamos siuntos net ir atokiausius kaimyninės šalies kampelius pasiekia per vieną-dvi dienas, tuo tarpu transportuojant siuntas lėktuvais ar geležinkeliu ir norint jas pristatyti galutiniam vartotojui, be autotransporto neišsiverčiama”, – sakė „DPD Lietuva” pardavimų ir rinkodaros direktorius.
Jo teigimu, dar viena ženkli logistikos paslaugų rinkoje stebima tendencija – nuolat augantis pasitikėjimas logistikos ekspertais.

„Verslininkai jau suvokia laiko kainą, todėl šiandien mūsų darbas daug efektyvesnis. Bendraudami su klientais ieškome logistikos sprendimų, o ne diskutuojame apie nuosavo transporto privalumus ir trūkumus”, – sakė G. Bingelis.

Šių metų spalio mėn. bendrovė „Baltic Logistic System Vilnius” pakeitė pavadinimą ir tapo „DPD Lietuva” bei pradėjo keisti gerai žinomą prekės ženklą „Bizpak” į DPD .
Lietuvos ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, bendrovė „DPD Lietuva” užima 35 proc. Lietuvos pasiuntinių paslaugų rinkos.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.