„flyLAL“ apskundė oro uosto veiksmus Konkurencijos Tarybai ir policijai

Su prekės ženklu „flyLAL” veikianti didžiausia Lietuvos aviakompanija „Lietuvos avialinijos” kreipėsi į Konkurencijos Tarybą ir Vilniaus policijos komisariatą su prašymu ištirti oro uosto veiksmus. Pasak „flyLAL” atstovų, nors gauti visi statyboms reikalingi leidimai, aviakompanijos pasamdyti statybininkai neįleidžiami į oro uostą.

Į Konkurencijos Tarybą „flyLAL” kreipėsi įtardamas, jog oro uosto veiksmai yra neteisėti ir sudarantys kliūtis lygiateisiškai konkuruoti rinkoje. Vilniaus policijos komisariatui oro uosto atstovai skundžiami dėl to, jog, „flyLAL” atstovų nuomone, neteisėtai neįsileidžia leidimą statyboms turinčių statybininkų.

Aviakompanija yra numačiusi oro uosto teritorijoje statyti lėktuvų remonto angarus bei keleivių terminalą.

Pasak aviakompanijos generalinio direktoriaus Arūno Griškėno, statybos darbams vykdyti Vilniaus miesto savivaldybė leidimą išdavė dar rugpjūčio pradžioje. Tuo tarpu Vilniaus oro uosto atstovai aiškina esą „flyLAL” nėra pateikusi visų reikalingų dokumentų.

„Šiandien mūsų nuostoliai dėl statybų sustabdymo siekia daugiau nei 4 mln. litų. Didžiausią nuostolių dalį sudaro rangovams sumokėtos netesybos bei užsakymai, kurių esame priversti atsisakyti, nes jau dabar aišku, jog angaro statybų nepavyks užbaigti laiku. Neatmetame galimybės Vilniaus oro uostui pateikti ieškinį dėl patirtos žalos”, – sako A. Griškėnas.

Pastatyti modernų lėktuvų remonto angarą savo lėšomis yra įsipareigojusi Vilniaus investicijų bendrovė „Gafizzi Capital”. Ši bendrovė iš „flyLAL” dar anksčiau yra perėmusi dalį pastatų – du jų buvo Vilniaus oro uosto teritorijoje ir dabar yra nugriauti.

Nors teisiškai pastatai priklauso „Gafizzi Capital”, tačiau leidimas statyboms išduotas buvusiai pastatų savininkei „flyLAL”. „Leidimas „flyLAL” išduotas todėl, kad tik ji turi specifiniam objektui reikalingų ekspertų žinių ir ji organizuoja statybas. Tačiau lėktuvų angaras priklausys „Gafizzi Capital”, kurį iš bendrovės nuomosis „flyLAL”, – sako aviakompanijos vadovas.

Vilniaus oro uostas teigia neleidžiantis statybų, nes joms neva trukdo toje teritorijoje esantis trečiasis angaras, kuris priklauso Vilniaus Gedimino technikos universitetui (VGTU). Tačiau pasak A. Griškėno, aviakompanija ir universitetas turi pasirašiusi susitarimus, kuriuose numatyta procedūra, kaip ir kokiu būdu statyboms dalinai kliudantis angaras gali būti nugriautas.

„flyLAL” turi principinį susitarimą su universitetu, kaip su juo bus atsiskaityta už seną avarinės būklės angarą. Bet VGTU angaro galime ir negriauti, nes ir tuo atveju galime pastatyti savąjį angarą”, – sako A. Griškėnas.

Statybos darbus buvo numatyta pradėti rugpjūčio viduryje. Naujasis angaras turėjo būti pradėtas eksploatuoti šių metų gruodį. Į angarą numatoma investuoti beveik 18 mln. litų. Naujasis orlaivių remonto angaras leis aptarnauti dvigubai daugiau klientų, kurių užsakymų dabar dėl vietos stokos negalima įvykdyti.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.