Blogiausia sankryža Klaipėdoje

Rugsėjį baigta rekonstruoti Pilies, Minijos ir Sausio 15-osios gatvių sankryža sukėlė vairuotojų įniršį dėl netinkamai mirksinčių šviesoforų.

Kol nebuvo įjungti šviesoforai, eismas šia sankryža buvo chaotiškas, bet kamščių nesusidarydavo.

Kai buvo įjungti šviesoforai, susidarė iki šiol toje vietoje neregėtos spūstys, nutįstančios į visas tris sankryžos puses.

Automobilių eilės susidarydavo ne tik piko metu, bet ir devintą bei vienuoliktą valandą. Šioje sankryžoje eismo reguliuoti buvo atsiųsti net policijos pareigūnai.

„Bendrovei „Sankryža” nepavyksta suprogramuoti šviesoforo darbo režimo. Siekiame padidinti sankryžos pravažumą ir sumažinti avaringumą. Situacija tikrai keisis, tik reikia išspręsti techninius dalykus”, – sakė VPK Eismo priežiūros skyriaus viršininkas Saulius Švėgžda.

„Iš pradžių buvo sugalvota avaringumą mažinanti sistema – vienu metu visoje sankryžoje uždegamas raudonas šviesoforo signalas. Taip sankryža visiškai ištuštėja ir tada vėl galima paleisti automobilių srautą jau visiškai laisvu keliu. Todėl ilgiau užtrunka šviesoforo persijungimai ir susidaro spūstys”, – sakė šviesoforus reguliuojantis bendrovės „Sankryža” elektrikas Jonas Alekna.

Anot jo, šviesoforo valdiklis yra perkamas su nustatyta programa. Todėl dabar reikia iš naujo derinti su vokiečiais, kad leistų perprogramuoti.

„Jie nenori leisti kiekvienam kada nori knaisiotis po programą, nes viskas yra užkoduota. Kamšatį mažinti bandysime keisdami fazių ilgį. Tikimės, kad šią savaitę pavyks viską suderinti ir perprogramuoti šviesoforo valdiklį. Ir anksčiau pirkome tokius pat valdiklius iš vokiečių. Bet tai yra pirmas kartas, kai taip užsikemša sankryža ir kyla didelis nepasitenkinimas”, – pasakojo J.Alekna.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.