Prekybos centre „Mega Plaza“ atsidarė prabangios „Palermo“ ir „Basic Edition“ parduotuvės

Uostamiesčio prekybos centre „Mega Plaza” rugsėjo mėnesį atsidarė pirmoji Pabaltijoje stilingų batų ir aksesuarų parduotuvė „Basic Edition” ir trečioji šalyje prabangių drabužių, avalinės ir aksesuarų išparduotuvė „Palermo”.

Prekybos centro „Mega Plaza” valdančios kompanijos „Re&Solution Property Management” rinkodaros vadovės Natalijos Platonovos teigimu, Lietuvos moterys vis labiau vertina stilių ir kokybę, siekia būti išskirtinės ir stilingos. „Augant šalies gyventojų pragyvenimo lygiui poreikis kokybiškiems, išskirtinio dizaino prekėms kasmet didėja. Todėl į Lietuvos rinką pamažu ateina vis daugiau prekių ženklų, siūlančių originalius, aukštos kokybės gaminius”, – teigia N. Platonova.

Rugsėjo pradžioje atidaryta pirmoji vakarų Lietuvoje „Palermo” uostamiesčio gyventojams pasiūlė garsių prekių ženklų, tokių kaip „Dolce&Gabbana” ir „Ferre”, gaminius. Jau pelniusi vilniečių simpatijas ir pamažu į uostamiesčio rinką žengianti „Palermo” – garsių dizainerių ir gamintojų išparduotuvė, todėl čia taip geidžiamų daiktų galima įsigyti itin patraukliomis kainomis. Platus „Palermo” asortimentas apima tiek elegantiškus drabužius išeigai, tiek laisvalaikio aprangą. Prie jų bus siūloma derinti madingą avalinę bei aksesuarus.

Tuo tarpu, Didžiojoje Britanijoje, Danijoje, Vengrijoje ir daugelyje kitų Europos šalių sėkmingai veikiantis „Basic Edition” pirmasis salonas Lietuvoje bus maždaug 100 kv. m. ploto. Į jos įrengimą investuota per 100 tūkst. Litų.

„Basic Edition” italų dizainerių avalynė pasaulyje vertinama dėl itin aukštos kokybės, natūralios odos, elegantiškų formų ir madingų detalių. Pasak salono vadovės Olgos Kaduškinos, šie batai garsūs ir dėl savo patogumo.

„Avint juos visą dieną arba vakarėlio metu koja nepavargsta, nes batai kuriami taip, jog idealiai atitiktų kojos padą. Apklausus batų savininkes įvairiose šalyse nustatyta, kad patogumo kriterijų atitinka tiek aukštakulniai, tiek žemakulniai batai”, – pasakojo O. Kaduškina.

Praeita šeštadienį atidarytoje „Basic Edition” buvo pristatyta nauja rudens-žiemos sezono kolekcija, kurioje dominuoja šį sezoną itin madingi country stiliaus aulinukai, bateliai plačiu žemu kulnu su užapvalintais galais bei prabangiais klasikiniais aukštakulniais modeliais.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.