Uostamiestyje atsidarė pirmoji Baltijos šalyse „Basic Edition” parduotuvė

Klaipėdos prekybos centre „Mega Plaza” rugsėjį duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse stilingų batų ir aksesuarų parduotuvė „Basic Edition”.

Prekybos centre taip pat atidaryta trečioji Lietuvoje prabangių drabužių, avalynės ir aksesuarų išparduotuvė „Palermo”.

„Augant šalies gyventojų pragyvenimo lygiui poreikis kokybiškiems, išskirtinio dizaino prekėms kasmet didėja, todėl į Lietuvos rinką pamažu ateina vis daugiau prekės ženklų, siūlančių originalius, aukštos kokybės gaminius”, – pranešime spaudai teigė prekybos centrą „Mega Plaza” valdančios kompanijos „Re&Solution Property Management” rinkodaros vadovė Natalija Platonova.

Didžiojoje Britanijoje, Danijoje, Vengrijoje ir daugelyje kitų Europos šalių sėkmingai veikiantis „Basic Edition” pirmasis salonas Lietuvoje bus apie 100 kv. metrų ploto, o į jo įrengimą investuota virš 100 tūkst. litų.

„Palermo” – garsių dizainerių ir gamintojų išparduotuvė siūlys klientams garsių prekių ženklų, tokių kaip „Dolce&Gabbana” ir „Ferre” gaminius. „Palermo” asortimentas apima tiek elegantiškus drabužius išeigai, tiek laisvalaikio aprangą.

Lietuvoje didžiausią drabužių mažmeninės prekybos tinklą turi bendrovė „Apranga”. Šalyje veikia 46 bendrovei priklausančios parduotuvės.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.