Alkoholio gamybos bendrovė „Anykščių vynas” plečia likerių asortimentą.
Rinkoje pasirodę nauji kremo likeriai „Topi” su brendžio ir šokolado skoniais papildė praėjusį rudenį pristatytų likerių su natūraliomis vaisių ir uogų sultimis „Topi” šeimą, pranešė „Anykščių vynas”.
„Praėjusiais metai pradėti gaminti likeriai „Topi” su natūraliomis vaisių ir uogų sultimis yra populiarūs tarp mūsų šalies vartotojų. Nusprendėme praplėsti likerių asortimentą naujais skoniais, kad likerio mėgėjai turėtų didesnį pasirinkimą”, – sakė „Anykščių vyno” direktorius Marius Gudauskas.
Teigiama, kad šiemet antrąjį ketvirtį, palyginti su pernai tuo pačiu metu, „Anykščių vyno” gaminamų likerių pardavimai išaugo virš 80 proc., o augimui didelės įtakos turėjo pradėta likerių „Topi” su natūraliomis sultimis gamyba.
Alkoholio gamybos bendrovė skelbė per visus 2006 metus planuojanti pasiekti 36 mln. litų apyvartą – 2,3 proc. mažesnę nei 2005 metais, bei uždirbti 1 mln. litų pelno – 2,4 karto mažiau.
Šiemet pirmąjį pusmetį „Anykščių vynas” uždirbo 0,448 mln. litų neaudituoto grynojo pelno, pernai tuo pačiu laikotarpiu buvo patirta 2,539 mln. litų nuostolių. Lyginamuoju laikotarpiu bendrovės pardavimai išaugo 23,5 proc. – nuo 11,935 mln. iki 14,734 mln. litų.
„Anykščių vynas” pelningai pradėjo dirbti nuo praėjusių metų spalio mėnesio. Pastaruosius kelerius metus nuostolingai dirbusi bendrovė 2005-aisiais gavo 2,425 mln. litų grynojo pelno. Perskaičiuotas „Anykščių vyno” patirtas nuostolis 2004 metais sudarė 3,306 mln. litų.
Pernai bendrovės pajamos išaugo 12,4 proc. iki 36,843 mln. litų.
Alkoholio gamintoja „Alita”, kurios didžiausi akcininkai yra įmonės vadovai, valdo 96,6 proc. „Anykščių vyno” akcijų. Abiejų įmonių vertybiniai popieriai kotiruojami Vilniaus vertybinių popierių biržos Einamajame prekybos sąraše.