„Microsoft” pateikė oficialią informaciją apie „Zune”

„Microsoft” pateikė pirmojo „Zune” gaminių serijos muzikos grotuvo duomenis. Pagal „Connected Entertainment” viziją sukurtas muzikos grotuvas išsiskiria bevielio ryšio funkcijomis.

Būtent jas akcentuoja kompanija ir tikisi, kad galimybė dalytis muzika, grojaraščiais padės nukonkuruoti šiuo metu rinkoje dominuojantį „Apple iPod” grotuvą. J. Allardo, vadovaujančio „Zune” gaminių šeimos kūrimui, kompanija pateikia ne šiaip nešiojamąjį įrenginį, o visiškai naują platformą, artinančią atlikėjus bei klausytojus ir padedančią žmonėms rasti naujos muzikos ar užmegzti naujus socialius ryšius. Skaitmeninės muzikos pramogų revoliucija yra tik viso to pradžia.

Per šias Kalėdas pradedami platinti muzikos grotuvai bus komplektuojami su 30 GB diskiniu kaupikliu, FM bangų radijo imtuvu ir 3 colių įstrižainės ekranu, kuriame bus galima matyti atkuriamus garso bei vaizdo įrašus ar tiesiog įkelti akiai mielą paveikslėlį. Vartotojai galės pasirinkti vieną iš trijų grotuvo spalvų: juodą, baltą ar rudą.

Bevielis ryšys „Zune” savininkams leis nevaržomai keistis visos trukmės muzikos įrašų pavyzdžiais, namų įrašais, grojaraščiais ar paveikslėliais. Iš draugų gautus muzikos įrašus bus galima klausyti iki trijų kartų per tris dienas. Patikusį kūrinį bus galima nusipirkti, pažymėjus jį tiesiog grotuve ir vėliau apsilankius „Zune” prekyvietėje.

Vartotojų patogumui sukurtas „Zune Marketplace” virtualus prekybos centras leis greitai ir paprastai rasti ir įsigyti muzikos įrašų. Melomanai galės pirkti pavienius kūrinius arba užsisakyti „Zune Pass” abonementą ir už fiksuotą mokestį atsisiųsti tiek įrašų, kiek panorės. Parduodami grotuvai jau iš karto pripildyti muzikos įrašų, pateiktų DTS, „Astralwerks Records”, „Virgin Records”, „Ninja Tune”, „Playlouderecordings”, „Quango Music Group”, „Sub Pop Records” ir „V2/Artemis Records” įrašų studijų.

Kartu su „Zune” grotuvu vartotojai galės įsigyti ir papildomus priedus, pavyzdžiui, automobilinius priedus, įrangą, skirtą prijungti „Zune” prie namų garso ir vaizdo įrangos ir pan. Kompanija taip pat planuoja bendradarbiauti su tokiais elektroninės įrangos bei jos priedų gamintojais kaip „Belkin Corp.”, „Altec Lansing”, JBL, „Logitech”, „Targus Group International”, „Harman Kardon” ir kt.

Internete pasirodę atsiliepimai apie šį grotuvą yra dvejopi. Gana daug internautų šį grotuvą vertina skeptiškai. Jų teigimu, kaip grotuvas, jis neturi jokių esminių privalumų prieš „Apple iPod”. Vien jau todėl, kad jis bus suderinamas tik su „Windows” sistemomis. Dalijimosi įrašais galimybė taip pat nuvertinama. Juk iš tiesų vartotojui iš galimybės perklausyti kūrinį tik tris kartus naudos išties mažai. Tai tiesiog paslėpta įrašų kompanijų reklama, kurią platins vartotojai.

Kiti yra linkę nenuvertinti galimos „Microsoft” įtakos. Kaip pavyzdį jie mini delninių kompiuterių rinką, kur „Microsoft” gana greitai nukonkuravo iki tol dominavusią „Palm” kompaniją. Šiuo metu pati „Palm” jau siūlo „Microsoft” operacines sistemas naudojančius delninius kompiuterius.

Tačiau kompanija ir vėl nė žodžiu neužsiminė apie būsimąsias grotuvo ir muzikos įrašų paslaugų kainas, kurios gali lemti šio projekto sėkmę ar nesėkmę.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.