Kviečiantis keisti miesto garsinę aplinką ir keistis patiems Klaipėdos koncertų salėje festivalis „Permainų muzika” rugsėjo 17 d. 18 val. prasidės su „The Swingle Singers”.
Ši aštuonių balsų a cappella grupė, 1963 metais išleidusi savo revoliucinį debiutinį albumą „Jazz Sebastien Bach” ir per daugiau nei keturis dešimtmečius apkeliavusi beveik visus kontinentus, koncertavusi garsiausiose pasaulio scenose, sulaukė ypatingo tarptautinio populiarumo.
Grupės atliekamos muzikos repertuaras – nuo Bacho iki bitlų. Vokalistai rengia tradicinius koncertus salėse bei bažnyčiose ir džiazo vakarus, dainuoja su orkestru ir dalyvauja šiuolaikinėse operose.
Unikalios britų grupės „prekinis ženklas” – garsas, kuriuo jie nustebino pasaulį prieš kelis dešimtmečius. „Svingliškas dainavimas” dabar jau yra tapęs dainavimo technika, kurią siekia įvaldyti daugelis besimokančių vokalistų ir kuri daro įtaką šių laikų kompozitoriams.
Stilius, kuriam būdingas dainavimas be vibrato, instrumentų imitavimas, dainavimas arti mikrofono ir garso lengvumas, pasaulyje tampa vis populiaresnis.
Per keturis dešimtmečius apimančią istoriją „The Swingle Singers” išleido 50 įrašų, sulaukė keleto „Grammy” apdovanojimų.
Italas Luciano Berio buvo vienas pirmųjų kompozitorių, kuris eksperimentavo, rašė kūrinius specialiai „The Swingle Singers”. Jiems ir buvo sukurtas nepaprastasis „A-Ronne”.
Kūriniui L. Berio pasirinko italų poeto Eduardo Sanguineti eilėraštį koliažą iš įvairiausių tekstų: Evangelijos pagal šv. Joną lotyniškai, graikiškai, vokiškai, Liuterio vertimo ir pakeitimų, padarytų Gėtės „Fauste”, Elioto, Dantės citatų, netgi pirmojo komunistų partijos manifesto. Eilėraštį kompozitorius kūrinyje panaudoja net 20 kartų.
Ši teatrališka kompozicija bus svarbiausias „The Swingle Singers” pasirodymo festivalyje akcentas. Koncerte „Mano pradžia… yra mano pabaiga” taip pat skambės K. Debiusi, M. Ravelio kūrinių perdirbiniai (pvz. spalvingasis „Bolero”), bei populiariosios muzikos ir džiazo vokalinės aranžuotės (Dž. Lenono, P. Makartnio ir kt.)