Įmonė smagiai pasipelnė iš egzaminuose iškankintų abiturientų

Vargšai moksleiviai

Jeigu ant vargšų abiturientų gali joti visi, kas netingi, galime pajoti ir mes. Maždaug taip, matyt, nusprendė „Lietuvos telekomas”, gavęs progą pasipelnyti iš egzaminų pragarą iškentusių moksleivių.

Pati ryšio bendrovė nesigėdydama giriasi, kad numeriu 1667 teiravosi kone pusė milijono interesantų. Per nepilną mėnesį sulaukta 325 tūkst. trumpųjų SMS žinučių ir dar 95 tūkst. skambučių.

SMS paslaugos kaina buvo net 0,6 lito!

Susižėrė pelną

Turint omenyje, kad Lietuvoje šįmet egzaminus laikė 48 486 abiturientai, nesunku atlikti sunkiai į galvą telpančius skaičiavimus.

Taip išeina, kad vienas moksleivis ir jo šeimos nariai brangiuoju numeriu rašė SMS vidutiniškai 6–7 kartus.

Vadinasi, kiekviena šeima, norėdama tik sužinoti, ar jų vaikas išlaikė egzaminus, turėjo išleisti apie 4 litus. Ryšio operatorių pajamos vien iš SMS siekė apie 200 tūkst. litų. Kuo prastas „bizniukas”?

Jurgaičiui – „dzin”

Abiturientų informavimą tokiu būdu sugalvojo Nacionalinis egzaminų centras (NEC) prie Švietimo ir mokslo ministerijos.

NEC direktorius Vidmantas Jurgaitis teisinosi, kad užima šias pareigas tik kelerius metus, o ministerija yra įsipareigojusi bendradarbiauti su telekomu gerokai anksčiau.

Paklaustas, ar NEC pajudino bent pirštą, kad telekomas suteiktų abiturientams nemokamą informacijos liniją, V.Jurgaitis išrėžė: „Niekas jiems neliepė rašyti SMS arba skambinti. Abiturientams tik buvo suteikta tokia galimybė”.

Labdaros nenusipelnė

„Lietuvos telekomo” atstovas spaudai Rosvaldas Gorbačiovas „Ekstra žinioms” perdavė, kad įmonė šįkart tikrai nesiekė vykdyti labdarą: „Taip, mes turėjome pelno iš šio projekto”.

Telekomo atstovas sakė, kad skambučiai vietiniu ar tarpmiestiniu tarifu arba SMS siuntimas už 0,6 lito nebuvo labai brangu: „Stengėmės, kad kainos būtų „neskausmingos”, – teigė R.Gorbačiovas ir pridūrė, kad balsuojant per kokią nors televizijos laidą vienas skambutis ar SMS kainuoja daug brangiau.

„Lietuvos telekomo” atstovas tikino, kad kasmet įmonė skiria didžiules lėšas švietimo paramos projektams. Jis minėjo akciją „Nesiparink”, kuriai surengti telekomas suteikė nemokamą 800-osios linijos numerį.

Konkurentai pamiršti

Nei Švietimo ir mokslo ministerijos, nei NEC atstovai nesikreipė pagalbos į kitas ryšio paslaugas teikiančias bendroves, kad šios padėtų informuoti abiturientus apie „egzų” rezultatus.

Gal tiek „Omnitel”, tiek „Bitė”, tiek „Tele2” mielai sutiktų padaryti taip, kad siųsdamas trumpąją žinutę abiturientas už ją mokėtų tiek, kiek moka paprastai, o ne triskart ar keturiskart brangiau?

www.ekstrazinios.lt

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , , , .

1 atsiliepimas į "Įmonė smagiai pasipelnė iš egzaminuose iškankintų abiturientų"

  1. kisa

    kažkas tiek Švietimo ministerijoje, tiek Nac.egzaminų centre gavo nemažus komisinius, tai legalu visame pasaulyje, todėl suinteresuotų yra visur ir niekas nė piršto nepajudins ieškodamas nemokamos linijos, nes tada nebekris „lievi” pinigėliai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.