Lietuviai vėl pirko daugiau naujų automobilių, tačiau atsiliko nuo latvių.
Rekordinė prekyba
Rugpjūtį Lietuvoje įregistruoti 1588 nauji automobiliai. Tai net 60 procentų daugiau nei pernai rugpjūtį (991 vnt.).
Nepaisant atostogų sezono, šiemet užfiksuotas pats didžiausias mėnesinis augimas, – pranešė bendrovė „Autotyrimai”.
Latvijoje rugpjūtį įsigyti 2183 nauji lengvieji automobiliai, 595 automobiliais daugiau nei Lietuvoje.
Šių metų sausio-rugpjūčio mėnesiais Lietuvoje iš viso įregistruota 11818 naujų automobilių, arba 36 procentais daugiau negu pernai tą patį laikotarpį.
Per aštuonis šių metų mėnesius Latvijoje pirmąkart užregistruoti 15 527 nauji lengvieji automobiliai – 49,9 proc. daugiau nei prieš metus, pranešė Latvijos automobilių prekybos įgaliotojų atstovų asociacija.
Lyderė – „Toyota”
Rugpjūtį populiariausia markė Lietuvoje tarp lengvųjų automobilių buvo „Volkswagen” – 282 vnt.
Antroji vieta atiteko tojotai (132 vnt.). Trečiojoje pozicijoje atsidūrė „Škoda” (118 vnt.). Ketvirtas liko „Ford” (114 vnt.), penktas – „Opel” (98 vnt.).
Motociklų rinkoje išsiskyrė „Aprilia” – 4 vnt.
Populiariausi Latvijoje išlieka „Toyotos” markės automobiliai. Antrąją ir trečiąją reitingo eilutes užima „Volkswagen” ir „Hyundai”.
Į pirmąjį perkamiausių Latvijoje šiais metais naujų lengvųjų automobilių penketuką taip pat patenka „Škoda” ir „Mitsubishi”.
Išsiskyrė pomėgiai
Tarp modelių rugpjūtį Lietuvoje populiariausi buvo „Volkswagen Passat” (116 vnt.), „Volkswagen Caddy” (38 vnt.), „Ford Mondeo”, „Mitsubishi Colt” ir „Toyota Avensis” (po 36 vnt.), – pranešė tyrimų ir analizės bendrovė „DataCenter”.
Komercinių automobilių lyderiai – „Škoda Fabia” (34 vnt.), „Škoda Octavia” (21 vnt.) ir „Ford Transit” (19 vnt.).
Populiariausi naujų lengvųjų automobilių modeliai šiais metais Latvijoje buvo „Toyota Corolla” (733 vnt.), „Škoda Octavia” (682 vnt.), „Hyundai Getz” (478 vnt.), „Ford Focus” (438 vnt.), „Opel Astra” ir „Volkswagen Golf” (po 376 vnt.).
Rinkosi benzininius
Prestižinių automobilių klasėje rugpjūtį lyderio pozicija atiteko „BMW” markei (37 vnt.), antroji vieta atiteko „Mercedes-Benz” automobilių gamintojams (31 vnt.), o trečioji vieta – „Audi” atstovams (26 vnt.).
Praėjusį mėnesį 60 procentų naujų asmeninių automobilių pirkėjų rinkosi benzininius variklius.
Tarp komercinės paskirties automobilių dominavo dyzeliniai varikliai – 83 procentai.
Populiariausia praėjusio mėnesio asmeninių automobilių spalva buvo pilka – 416 vnt., antroje vietoje mėlyna – 207 vnt., o trečioje juoda – 189 vnt.