Nissan Qashqai” – europietiškas japonas

„Nissan” pristatė pirmąjį kompaktinį „crossover” modelį Europai. „Qashqai” vardu pavadintą automobilį Paryžiuje pristatė „Nissan” prezidentas Carlosas Ghosnas.

„Qashqai” sukurtas koncepcinio modelio pagrindu, kuris buvo pristatytas 2004 metų tarptautinėje Ženevos parodoje. Automobilis rinkoje turėtų pasirodyti 2007 metų vasarį.

Modelis skirtas klientams, kurie nori automobilio su dinamišku ir veržliu veidu. „Qashqai” dizainas – kur kas agresyvesnis nei daugumos C klasės automobilių. Modelis nėra didelis, tačiau turi nemažai kompaktinių SUV linijų.

„Qashqai” išvaizdą, kaip ir koncepcinio modelio, sukūrė „Nissan” dizaino padalinys Europoje. Tai buvo pirmasis šio padalinio darbas nuo 2003 metų persikėlimo į Londoną. „Qashqai” projektui vadovavo kompanijos techninis centras Europoje, kartu su „Nissan” konstruktoriais iš Japonijos.

„Qashqai” apibūdinamas, kaip „crossover”, įkūnijantis geriausias SUV ir hečbekų savybes.

Modelio interjeras sukurtas taip, kad vairuotojas jaustųsi tarsi sėdintis atviroje kabinoje, be jokios kliūties tarp jo ir keleivių. Gilus prietaisų skydelis ir iškilusi konsolė. Salono priekis sukurtas taip, kad tiek vairuotojas, tiek keleivis jaustų erdvę ir galėtų atsipalaiduoti.

„Qashqai” matmenys tokie, kad modelį sunku priskirti keriai nors automobilių klasei. Modelis patenka tarp C segmento ir SUV klasės. „Qashqai” ratų bazė – 2630mm, aukštis 1610mm, plotis 1780mm, ilgis 4310mm. Modelis 100mm ilgesnis nei įprastas hečbekas, tačiau 150mm trumpesnis nei SUV. „Qashqai” taip pat 100 -150mm aukštesnis už hečbekus, bet 130mm žemesnis už SUV modelius.

„Qashqai” bus komplektuojamas su keturių variklių gama – dviem dyzeliniais ir dviem benzininiais.

1,6 litro benzininis agregatas išvystys 115 AG. 2 litrų benzininė jėgainė – 140 AG.

Dyzeliniai varikliai bus 1,5 ir 2 litrų darbinio tūrio. Pirmoji jėgainė išvystys 106 AG, antroji 150 AG.

„Nissan” į modelį montuos keletą greičių dėžių. Mechaninės greičių dėžės bus penkių ir šešių laipsnių, automatinė – šešių laipsnių su galimybę junginėti pavaras rankiniu būdu.

Abu 2 litrų darbinio tūrio varikliai gali būti komplektuojami su „Nissan ALL-MODE 4×4” sistema, kuri padidina saugumą ir modelio stabilumą.

„Klientai Europoje norėjo visko: dinamiškos išvaizdos, patrauklaus interjero, dinamiško važiavimi. „Qashqai” įkūnijo visus reikalavimus, tikimės, kad modelis susilauks vairuotojų simpatijų. Tikimės parduoti bent po 100 tūkst. modelių kasmet – per „Qashqai” pristatymą tikino C.Ghosnas.

Modelis bus surinkinėjamas Sunderlando gamykloje Anglijoje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.