Žavinti „baiko” galia

Ne viena moteris akimis nulydi ant galingo „baiko” skriejantį vyrą.

Greitis, vėjas, masyvios motociklo formos, sunkūs „baikerių” drabužiai ir tvirtas vyriškio žvilgsnis, kuriame būtinai įžvelgsi pasitenkinimo šešėlį. Tai priverčia suvirpėti kone kiekvienos moters širdį.

Šiais laikais, kai vyrai ima puoštis kone tiek pat, kiek moterys, „baikeriai” patraukia beveik užmirštu tikru vyriškumu. Ne visi ant nuosavo metalinio žirgo skriejantys vyrai nepriekaištingai kvepiantys ir gerai sudėti, tačiau motociklas garantuoja žavesį ir pilkesniam vyrui. Kuri gi atsisakytų didžiu-liu greičiu lėkti miesto ir užmiesčio gatvėmis, įsikibusi į tvirto vyro pečius, jausdama jo artumą. O ką jau kalbėti apie kūną užliejantį laisvės pojūtį, grei-čio malonumą ir pavydžius praeivių žvilgsnius.

Būdas vilioti

Du žinomi klaipėdiečiai, nepanorę viešai atskleisti savo vardų, yra įsitikinę – „baikas” daug geresnis moterų viliojimo masalas nei naujausias BMW, auksinė grandinė ir nepriekaištingas kostiumas. Jie mano, kad turtingų vyriškių Lietuvoje atsiranda vis daugiau ir daugiau, tačiau su polėkiu, galinčių gatvėmis skraidyti ne patogiame automobilyje, o motociklu, dar ne tiek daug.

Klaipėdiečių manymu, užsėdę ant efektingo motociklo vyrai pasauliui tarsi signalizuoja – aš laisvas, pasitikintis savimi, savo kūnu ir jo galimybėmis. Kai kurie „baikeriai” mano, kad, gebėdami suvaldyti motociklą, jie sugebės užkariauti ir sutramdyti bet kurią, net užsispyrusią moterį.

Dienraščio pašnekovai atviravo, kad, prieš kelerius metus išsiskyrę su žmonomis ir išsidūkę, panoro susirasti tas vieninteles ypatingąsias moteris savo gyvenimams. Tada jie nesuabejojo, kuriuo būdu pritraukti moterų dėmesį. Jie įsigijo efektingus „baikus”. Vyrai juokėsi, kad investicija nebuvo itin solidi, tačiau efektas – stulbinantis.

Moterų viliojimo receptas pasiteisino – vyrai, vasarą praleidę Palangoje, neatsigynė moterų dėmesio. Baigiantis vasarai jie jau buvo pradėję draugystę su žaviomis vieno klubo šokėjomis. Tiesa, jų išsirinktos merginos nesikorė vyriškiams ant kaklo. Vis dėlto klaipėdiečiai yra įsitikinę, kad bendravimo ledus pralaužė pasivažinėjimas „baikais”.

„Merginos tiesiog cypė iš pasitenkinimo ir malonumo, kai auštant, dideliu greičiu pralėkę Palangos gatvėmis, nuvežėme jas prie jūros. Iš pradžių ilgai atsikalbinėjusios nuo idėjos išgerti šampano, pajutusios kelionės „baiku” malonumus, merginos net užmiršo savo užsispyrimą”, – pasakojo vienas keturiasdešimt ketverių metų „baikeris”.

Pora tebedraugauja

Viena iš dviejų tą lemtingą vasaros rytą susikūrusių porų tebėra kartu. Jie kartu jau septynerius metus, o prabangus motociklas dažniau dulka itin saugiame garaže, nei yra išvaromas pasiganyti gatvėmis.

Pora teisinasi, kad dabar labiausiai rūpi namo statybos reikalai. Kai šalia namų bus nuosavas garažas, pora dažniau išlėks Klaipėdos gatvėmis, kad prisimintų pirmąsias pažinties dienas.

Išraiškos forma

Tikri, užkietėję „baikeriai”, priklausantys įvairiems klubams, pakrauptų išgirdę tokias dienraščio pašnekovų mintis. Šiems vyrams – „baikas” ne būdas pasirodyti, o pusė gyvenimo, gal net svarbiausioji jo dalis.

Jie daugybę valandų krapštosi garažuose, vėliau važinėja gatvėmis, susitinka su draugais – tokiais pat „baikeriais” ir gyvena „baikerių” bendruomenėse.

Vieno iš Klaipėdos „baikerių” klubų „Chimeros” prezidentas Kęstas dienraščiui teigė, kad ne itin mėgsta vyrus, kurie „baikais” važinėja tik todėl, kad paliktų įspūdį merginoms. Pasak jo, tikriems „baikeriams” pirmiau rūpi „baikas”, o tik paskui – merginos ir žmonos.

Kas tas „baikeris”?

Internetas tiesiog prikimštas istorijų apie „baikerius”, „baikerių” klubus ir „baikus”. Perskaičius kai kuriuos tekstus, akivaizdu, kad baikeriai – žmonės, galintys didžiuotis puikiu humoro jausmu.

Pavyzdžiui, vienas užkietėjęs motociklų mėgėjas internete išraiškingai aiškina žaliems, kas yra tas „baikeris”. Pasak jo, būna gerų ir blogų „baikerių”. Blogas „baikeris” – retas reiškinys, dažniausiai sutinkamas amerikiečių filmuose. Gero „baikerio” fizionomijos spalva yra sveika, o motociklas – geras.

Yra skiriami du „baikerių” tipai: rytiniai ir naktiniai. Naktiniai „baikeriai” paprastai būna sukalbami, linksmi ir mielai sutinka išgerti. Rytiniai „baikeriai” – pikti ir užtinę.

Jeigu „baikerio” didelis pilvas, tai jis rūpinasi drėgmės palaikymu savo kūne ir tuo tikslu reguliariai vartoja alų, o jei „baikeris” liesas ir jį apspituisios trys gražuolės – tai Mikis Rurkas.

Ne tik transportas

„Baikerių” įsitikinimu, motociklas yra ne tik transporto priemonė, motociklas – tai kažkas daugiau – savas pasaulis, savas labai įdomus gyvenimas.

„Baikeriai” sutinka, kad motociklas ne toks naudingas daiktas, kaip skalbimo mašina ir šaldytuvas, tačiau tokio malonumo, kokį suteikia galingas „baikas”, – jokia kita technika negali pakartoti.

„Tu skrodi orą kaip tirštą tepalą, asfaltas virsta nerealiu paviršiumi, daiktai aplink pralekia tokiu greičiu, kad atrodo, jog papuolei į kitą pasaulį”, – įspūdžiais dalijosi vienas „baikeris”.

Jo įsitikinimu, šiuolaikinis automobilis yra gobšumo, ekonomiškumo, ekologiškumo, saugumo ir nesikeičiančių namų šeimininkių troškimų auka. Motociklas, „baikerio” manymu, visai kas kita.

„Tai malonumui ir atsipalaidavimui sukurtas daiktas. Pradėjus važiuoti „baiku”, visos mintys išsisklaido, pasaulis išsikraipo. Erdvė didžiuliu greičiu bėga link tavęs. Judėjimas miestu tampa šūviu nuo sankryžos iki sankryžos. O greitis! Oras kaip kažkas tiršto apgaubia kūną, jis prasiskverbia visur, jis įsiskverbia ir bučiuoja tave, jis panašus į moters rankas, kurios glosto ir…”, – negailėjo metaforų užkietėjęs „baiko” fanatikas.

Važinėja „senukais”

Praėjusių metų duomenimis, kol kas Lietuvoje daugiausiai yra senų, dar sovietiniais laikais pagamintų motociklų.

Apskritai šalyje yra užregistruota 90 markių, 2000 modelių motociklų, mopedų ir motorolerių. Įmonėje „Regitra” yra užregistruota beveik 29 tūkstančiai šių transporto priemonių.

Pernai šalyje tebuvo 105 prabangieji „Harley Davidson” motociklai, bet per 7 tūkstančius IŽ markės motociklų bei apie 9 tūkstančius motociklų „Jawa”. Pakankamai populiarūs yra „Honda”, „Suzuki”, „Kawasaki” firmų motociklai. Jų Lietuvos gatvėse važinėja po 700, o BMW markės motociklų – vos 123.

Reda Baltinaitė

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.