Lietuvos sidro rinkoje šiemet pirmąjį pusmetį pirmavo sidras „Kiss”, užimantis 32,6 proc. rinkos. Toliau rikiavosi „Ragučio” importuojamas sidras „Fizz”, atsiriekiantis 15,2 proc. rinkos, „Bennet Disributors” platinamas „Lucky Dog” (7,2 proc.), sidrai „Classic” (6,8 proc.) bei „Ragutis Real” (6,3 proc.).
Rinkos tyrimų bendrovės „ACNielsen” duomenis apie šalies sidro rinką pranešė didžiausias šalyje alaus gamintojas „Švyturys-Utenos alus”, kurio sidras „Kiss” pernai užėmė 31,2 proc. Lietuvos sidro rinkos.
„Švyturys-Utenos alus” šiemet per pirmąjį pusmetį pardavė 2,73 mln. litrų sidro „Kiss” – 83 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu, kai jo buvo parduota 1,49 mln. litrų.
Kompanijos „Sprinter” atlikto Lietuvos sidro rinkos tyrimų duomenimis, sidrą „Kiss” savo mėgstamiausiu nurodė 40,5 proc. sidro vartotojų, sidrą „Fizz” – 30,3 proc., „Lucky dog” – 12,5 procento.
Apklausos duomenimis, vartotojai sidrą renkasi pagal skonį – šį kriterijų kaip pagrindinį nurodė 53,8 proc. apklaustųjų, 16,8 proc. sidro vartotojų pagrindinis kriterijus yra kaina. Tyrėjų duomenimis, Lietuvos gyventojų tarpe populiariausias kriaušių skonio sidras, kurį renkasi apie 35 proc. vartotojų, toliau seka egzotinių vaisių (19 proc.) bei obuolių (16 proc.) skonio sidrai.
„Švyturys-Utenos alus” sidrą „Kiss” eksportuoja į Latviją, Estiją, Angliją, Airiją ir Ispaniją.
Per 2005 metus sidro rinka Lietuvoje padvigubėjo ir pasiekė 12,3 mln. litrų.