Registrų centras turėtų gerinti aptarnavimo kokybę

Teisingumo ministras Petras Baguška įpareigojo Registrų centro vadovus gerinti klientų aptarnavimo kokybę, stiprinti socialinę įmonės įkainių orientaciją ir siekti didesnio atvirumo visuomenei, sakoma ministerijos pranešime spaudai.

Kaip vieną prioritetinių sričių ministras P.Baguška akcentuoja būtinybę gerinti Registrų centro klientų aptarnavimo kokybę.

Jis pastebėjo, kad dėl ankštų klientų aptarnavimo patalpų ir ne visuomet pakankamo klientų aptarnavimo langelių skaičiaus Registrų centro klientai verčiami gaišti laiką eilėse ir kęsti karštį. Šios problemos ypač aktualios kai kuriuose atokesniuose šalies rajonuose bei Vilniaus mieste, kuriame veikia daugiau nei pusė visų Lietuvos įmonių ir yra pati aktyviausia nekilnojamojo turto rinka.

Registrų centro vadovai ministrą informavo, jog artimiausiais metais klientų aptarnavimo problemos turėtų būti iš esmės išspręstos renovavus regioninius įmonės padalinių pastatus ir perkėlus Vilniaus miesto bei rajono klientų aptarnavimą į erdvias patalpas. Tam tikslui šiuo metu greta sostinės savivaldybės statomas naujas pastatas.

Ministras taip pat atkreipė dėmesį, kad reikia siekti dar labiau socialiai orientuotų Registrų centro įkainių, kuomet mažesnės vertės turtą valdantys asmenys moka proporcingai mažesnę kainą už šio turto ar nuosavybės teisių į jį registravimo paslaugas.

P.Baguška įmonės vadovus taip pat paragino ieškoti būdų, kaip dar labiau sustiprinti socialinę įmonės įkainių politiką. Teisingumo ministras taip pat pasiūlė Registrų centrui apsvarstyti galimybę visiškai atsisakyti atlygio už mažos vertės turto (iki 50 tūkst. litų) ir nuosavybės teisių į jį registravimą. Taip pat turėtų būti peržiūrėti ir kiti Registrų centro paslaugų, pavyzdžiui, įmonių registravimo, įkainiai.

Lietuvoje veikianti Registrų centro nekilnojamojo turto ir nuosavybės registravimo sistema Pasaulio Banko pripažinta geriausia Europoje ir viena geriausių pasaulyje. Tačiau, anot P.Baguškos, būtina daugiau dėmesio skirti visuomenės informavimui apie elektronines paslaugas, padedančias sutaupyti klientų laiką ir lėšas bei suteikiančias galimybę reikiamus Registrų centro dokumentus ar paslaugas užsakyti internetu.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.